Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Studium Języków Obcych "BESSER"

Pl. Słoneczny 21d/4, 66-400 Gorzów Wielkopolski
tel. (095) 738-72-01, 0601-983-592
www:   http://www.besser.republika.pl
e-mail:   besser-pl@tlen.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6468 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

NAUKA JĘZYKA NIEMIECKIEGO
Nauka polskiego dla Niemców


Nauka prowadzona

  • metodą CALLANA
  • metodą BESSER
Zajęcia dla:
  • przedszkolaków
  • dzieci od lat 6
  • młodzieży szkolnej
  • dorosłych
  • korepetycje
Przygotowanie:
  • do certyfikatów ZD, ZMP
  • do pracy za granicą dla różnych grup zawodowych
  • do matury
WSPÓŁPRACUJEMY Z NAJLEPSZYMI SZKOŁAMI NAUKI J. NIEMIECKIEGO ZA GRANICĄ.
NAJLEPSI UCZNIOWIE MOGĄ ODPŁATNIE UCZESTNICZYĆ
W ORGANIZOWANYCH PRZEZ NIE ZAJĘCIACH

Metoda Callana

Metoda Callana jest stosowana przez bardzo wiele szkół na całym świecie. Metoda polega na bardzo intensywnej pracy na zajęciach, na bardzo intensywnej konwersacji. W Metodzie Callana praktycznie nie ma zadań domowych. Słuchacze, którzy chcą jednak jeszcze bardziej przyspieszyć proces nauki mogą wykonywać dodatkowe ćwiczenia, również przy użyciu nagrań.

Celem metody jest osiągnięcie przez słuchacza rozumienia języka mówionego z prędkością minimum 180 słów na minutę. Taka bowiem prędkość mówienia jest naturalna i optymalna również w przypadku języka ojczystego. Uczyć się języka obcego należy szybko. Trzeba szybko mówić i "szybko słuchać" dzięki temu unika się myślenia w języku ojczystym.

Metoda Callana jest odpowiednia dla każdego niezależnie od wieku. Szybkie tempo nauki pozwala zapomnieć o nudzie, a dzięki systemowi powtórek umożliwia trwałe zapamiętanie materiału. Materiał podzielony jest na małe partie, z których każda kończy się egzaminem. Dzięki takiemu podejściu każdy uczący się znajduje się w grupie o odpowiednim dla niego stopniu zaawansowania.

Każdy słuchacz musi w trakcie zajęć słuchać i mówić, nie ma możliwości, aby uczestniczyć w zajęciach, nie ucząc się. Dzięki temu, iż wszyscy mówią, pomaga to słuchaczowi przełamać nieśmiałość i osiągnąć płynność mówienia.

Metoda Callana oparta jest na podstawowym założeniu, że im więcej powtarzasz tym więcej się uczysz. Należy więc wykonywać zawsze polecenia nauczyciela prowadzącego. Metoda Callana osiąga tak dużą skuteczność, poprzez bombardowanie uczniów ciągle tymi samymi pytaniami, aż do momentu w którym będą oni rozumieli i odpowiadali z odpowiednią prędkością. Przeważnie osiąga się ten stan po 4-5 powtórkach.

Powtórki są niezwykle ważne dla procesu uczenia się. Człowiek, który potrafi mówić i pisać w języku obcym musi przede wszystkim posiadać zasób słownictwa oraz „znać na pamięć” konstrukcje zdaniowe. Przy czym nie zawsze konieczne jest znajomość gramatyki, ale przede wszystkim intuicyjne czucie zdań. Reszta polega na kojarzeniu słów i umiejętnym ich użyciu w kontekście, do tego potrzebne jest ciągłe powtarzanie poznawanego materiału oraz jak najwięcej słuchania języka w różnych sytuacjach.

Szkoły uczące Metodą Callana udzielają swoim słuchaczom gwarancji zdania przez nich egzaminów Cambridge. W przypadku, gdy słuchaczowi nie uda się to, szkoła zobowiązuje się do nieodpłatnego udzielania lekcji, aż do osiągnięcia przez słuchacza poziomu umożliwiającego zdanie egzaminu.

Metoda BESSER

Autorska metoda BESSER mgr Agnieszki Ryś -Fajfer, która za tę metodę otrzymała w 2005 r. wyróżnienie Academie de Strasbourg - EDUCATION NATIONALE - langue allemagne, jest połączeniem metody Callana z metodą Janet Glenn Domann, która udowadnia, że nasz mózg nie jest w pełni przez nas wykorzystany i poprzez odpowiednie stymulacje słuchowe i wzrokowe możemy poprawić to w każdym wieku. Powtarzamy więc materiał wielokrotnie wzbogacając go o następne wiadomości. Prowadząc w ten sposób bardzo skuteczny trening pamięci, po to by w ostateczności dojść do myślenia i konwersacji w języku niemieckim. Zajęcia prowadzone są też z małymi dziećmi, bowiem metoda ta udowodniła, że przyswajanie materiału w formie niepozornych bitów na szablonach czy rysunkach angażuje tę część mózgu, której nie używamy na co dzień. Dzieci poznają najbliższe otoczenie,bawią się, śpiewają, nazywając wszystkie otaczające ich przedmioty i czynności w j.niemieckim. W najprostszy sposób można to porównać do poznawania świata i nauki języka ojczystego przez każdego z nas. Od chwili przyjścia na świat przysłuchujemy się bardzo intensywnie słowom i dźwiękom, które słyszymy wokół siebie, po to by w końcu rozpocząć mowę w swoim ojczystym języku. Należy więc zaznaczyć, że w nauce każdego obcego języka, nie wiek jest istotny, a zaangażowanie samych uczących, kwalifikacje i sposób nauczania nauczyciela.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie