Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Marketingu i Strategii Marketingowych

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedra Rynku i Marketingu

al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 1003, 02-554 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 86 89; telefon: (0-22) 564 93 11
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   hrydz@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1928 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja VII - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2006/2006 (zajęcia rozpoczęły się w lutym 2006 r. i zakończą w styczniu 2007 r.). Zapisy przyjmowane były od grudnia 2005 r.
  • Edycja VIII - edycja zostanie uruchomiona w semestrze letnim roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w lutym 2007 r.). Zapisy przyjmowane będą od grudnia 2006 r.
Poniższe informacje dotyczą edycji VIII.

» Czesne

Opłata za całość studiów: 6 300 zł (możliwość wpłaty w 2 ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-1255" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Celem studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy z zakresu marketingu i strategii marketingowych oraz wykształcenie umiejętności organizowania i prowadzenia działalności marketingowej w przedsiębiorstwach w warunkach konkurencyjnej gospodarki.

» Program studium

Semestr I

Sesja I
  • Otwarcie studium – prof. dr hab. W. Wrzosek
  • Wykład inauguracyjny
  • Warunki działania przedsiębiorstw – prof. dr hab. C. Suszyński
  • Istota marketingu – prof. dr hab. L. Garbarski
  • Podstawy funkcjonowania rynku – >dr T. Taranko
Sesja II
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem – prof. dr hab. Z. Dworzecki
  • Postępowanie konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku – dr T. Taranko
  • Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
  • Postępowanie konsumentów i nabywców instytucjonalnych na rynku – dr T. Taranko
Sesja III
  • Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
  • Segmentacja rynku – prof. dr hab. A. Olejniczuk-Merta
  • Marketingowe scenariusze rozwoju firmy – prof. dr hab. L. Garbarski
  • Seminarium dyplomowe – prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
Sesja IV
  • Prawne aspekty w marketingu - praktyk
  • Dystrybucja w marketingu – prof.dr hab. I. Rutkowski
  • Cena w marketingu - prof.dr hab. W. Wrzosek
  • Produkt w marketingu - dr T. Taranko
Sesja V
  • Produkt w marketingu - dr T. Taranko
  • Public relations – prof. dr hab. K. Wojcik
  • Marketing na rynku instytucjonalnym – prof. dr hab. Tomasz Gołębiowski
  • Marketing w działalności pozagospodarczej – dr M. Krzyżanowska
Sesja VI
  • Marketing usług – prof. dr hab. J. Mazur
  • Komunikacja marketingowa – dr A. Czarnecki
  • Egzaminy:
    • Postępowanie nabywców na rynku – dr T. Taranko
    • Badania marketingowe – dr A. Czarnecki
Semestr II

Sesja VII
  • Rozpoczęcie semestru – prof. dr hab. W. Wrzosek
  • Planowanie marketingowe – dr J. Pindakiewicz
  • Plan marketingowy – dr J. Pindakiewicz
  • Istota strategii marketingowych – prof. dr hab. I. Rutkowski
  • Analizy rynku - praktyk
Sesja VIII
  • Strategie produktowo-rynkowe – dr T. Taranko
  • Strategie komunikacji marketingowej - dr A. Czarnecki
  • Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku – prof.dr hab. L. Garbarski
  • Seminarium dyplomowe - prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
Sesja IX
  • Strategie marketingowe w sferze usług – dr M. Krzyżanowska
  • Kształtowanie strategii marketingowej w przedsiębiorstwie - praktyk
  • Strategie w różnych fazach rozwojowych rynku - prof.dr hab. L. Garbarski
  • Elementy strategii marketingowej w korporacji - praktyk
Sesja X
  • Budżet marketingu – praktyk
  • Strategie wobec konkurentów - prof. dr hab. W. Wrzosek
  • Warsztaty marketingowe – dr M. Krzyżanowska
  • Seminarium dyplomowe - prof. dr hab. W. Wrzosek i dr R. Baran
  • Strategie marki – dr M. Witek-Hajduk
Sesja XI
  • Skuteczność i efektywność marketingu - prof. dr hab. I. Rutkowski
  • Internet w marketingu – prof. dr hab. A. Sznajder
  • Działania marketingowe na rynkach zagranicznych - prof.dr hab. E. Duliniec
  • Warsztaty marketingowe – dr M. Krzyżanowska
  • Strategia wyboru mediów reklamy – praktyk

Sesja XII

  • Organizowanie działalności marketingowej - dr J. Pindakiewicz
  • Strategie wobec dostawców i pośredników - dr R. Baran
  • Egzaminy:
    • Marketing - prof. dr hab. W. Wrzosek
    • Strategie marketingowe - prof. dr hab. I. Rutkowski

Podsumowanie studium (zakończenie i wręczenie dyplomów)

Program studium obejmuje łącznie 192 godzin zajęć dydaktycznych.

Na zakończenie studium słuchacz pisze pracę dyplomową.

» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i uruchamiane jest zawsze w semestrze letnim. Zajęcia rozpoczynają się w lutym danego roku, a kończą w styczniu roku następnego. Zapisy przyjmowane są od grudnia roku poprzedzającego rok uruchomienia danej edycji studium.

Zajęcia w ramach studium odbywają się w soboty i niedziele, w godz. 9:00-16:00, przeciętnie co 2 tygodnie.

Kierownik studium: prof. dr hab. Wojciech Wrzosek

» Dodatkowe informacje i zapisy

Katedra Rynku i Marketingu
al. Niepodległości 164
budynek F, pok. 1003
02-554 Warszawa

telefaks: (0-22) 564 86 89
telefon: (0-22) 564 93 11

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Hanna Rydz, e-mail: hrydz@sgh.waw.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie