Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Marketingu Sportu

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA -Kolegium Gospodarki Światowej

al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902, 02-554 Warszawa
tel.: (022) 849 50 84; (022) 564 93 49, (022) 564 93 50; faks: (022) 646 61 15
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   barbara.zadroga@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1552 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 


Studium jest realizowane we współpracy z Polskim Komitetem Olimpijskim.




» Bieżące edycje
  • Edycja II - edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 roku). Zapisy przyjmowane były od maja 2006 r.
  • Edycja III - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 roku). Zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 r.

Poniższe informacje dotyczą edycji III.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi: 6 000 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

:: Numer konta ::
72 10600034 5005 0604 0427 0003
Tytuł wpłaty: "500-06-0427" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Przewiduje się uczestnictwo w studium około 30 słuchaczy.

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Potrzeba stworzenia pierwszego w Polsce podyplomowego studium Marketingu Sportu wynika z postępującej komercjalizacji sportu i przekształcania się polskich organizacjach sportowych z organizacji non-profit w podmioty komercyjne, funkcjonujące w sferze usług. Kluby sportowe, przekształcane w sportowe spółki akcyjne, muszą działać jak organizacje stosujące marketingową orientację w swym funkcjonowaniu. Funkcjonują na kształtującym się rynku sportowym i powinny stosować właściwe w takich uwarunkowaniach metody działania. Zakres centralnego finansowania sportu, szczególnie zawodowego, stale się zmniejsza i wymagane jest rozwijanie umiejętności pozyskiwania zasobów finansowych w organizacjach samorządowych i od sponsorów.

W ostatnich latach pojawiły się też nowe organizacje sportowe, zajmujące się przeprowadzaniem rozgrywek ligowych w swoich dyscyplinach sportu. Planuje się stworzenie kolejnych spółek organizacji sportowych, których menedżerowie będą musieli dysponować wiedzą o zarządzaniu takimi organizacjami.

W polskich uczelniach wyższych, zarówno w uczelniach ekonomicznych, jak i w akademiach wychowania fizycznego, zakres szkolenia w tej dziedzinie na studiach stacjonarnych, zaocznych i podyplomowych jest jeszcze niewielki, natomiast potrzeby zwiększania kwalifikacji osób zarządzających organizacjami sportowymi są coraz większe. Istnieje też potrzeba przygotowania polskiego sportu profesjonalnego do zasad funkcjonowania w Unii Europejskiej.

Celem studium jest przygotowanie słuchaczy do pracy w organizacjach sportowych, które prowadzą działalność na dwóch rynkach, czyli skierowaną do odbiorców swych usług (widzów imprez sportowych) oraz do przedsiębiorstw i osób, chcących zainwestować w sport, jak też do sponsorów sportu.

Studium jest realizowane na podstawie umowy między Szkołą Główną Handlową w Warszawie i Polskim Komitetem Olimpijskim.

Połączenie wiedzy i doświadczenia dydaktycznego pracowników Szkoły Głównej Handlowej z bogatym doświadczeniem w dziedzinie sportu i znajomością potrzeb tego środowiska, jaką dysponuje Polski Komitet Olimpijski, przyczyni się do stworzenia i rozwijania profesjonalnej kadry menedżerów sportu, niezbędnej we współczesnych warunkach silnej konkurencji miedzy organizacjami sportowymi.

» Adresaci studium

Studium jest adresowane do:
  • klubów sportowych, działających w różnych dyscyplinach;
  • stowarzyszeń kultury fizycznej, w tym polskich związków sportowych;
  • nowo powstających organizacji sportu, które mają się zajmować zarządzaniem ligami sportowymi;
  • przedsiębiorstw, które rozważają inwestycje w sport lub są potencjalnymi sponsorami organizacji sportowych;
  • przedstawicieli mediów, realizujących transmisje sportowe i w ten sposób uczestniczących w przekazywaniu produktów sportowych kibicom;
  • studentów i absolwentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, którzy chcą się specjalizować w zarządzaniu i marketingu sportowym.
» Wykładowcy

Wykładowcami na studium są pracownicy Szkoły Głównej Handlowej – profesorowie i doktorzy zajmujący się problematyką zarządzania i marketingu oraz doświadczeni praktycy, specjalizujący się w realizacji przedsięwzięć marketingu sportowego, którzy dysponują unikatową w Polsce wiedzę w tej dziedzinie.
Wykłady prowadzą także osoby rekomendowane przez Polski Komitet Olimpijski i Polską Konfederację Sportu.
Na zajęcia będą także zapraszani organizatorzy dużych przedsięwzięć sportowych, stosujący w swych działaniach marketingową orientację wobec uczestników imprez i sponsorów. Przewiduje się udział w charakterze wykładowców zagranicznych specjalistów w dziedzinie zarządzania i marketingu sportowego.

» Program studium
  1. Podstawy ekonomii sportu
  2. Wprowadzenie do zarządzania
  3. Podstawy marketingu
  4. Podstawy finansów przedsiębiorstwa
  5. Badania marketingowe na rynku sportu
  6. Podstawy prawa spółek
  7. Promocja organizacji sportowych
  8. Kształtowanie wizerunku marki organizacji sportowych
  9. Rynek sportu na świecie i w Polsce
  10. Prawne uwarunkowania funkcjonowania organizacji sportowych
  11. Rynek mediów w Polsce
  12. Europejskie systemy zarządzania sportem
  13. Uwarunkowania i zakres marketingu sportu
  14. Marketing sportowy w strategii marketingowej firmy
  15. Impreza sportowa jako rozszerzony produkt marketingowy i baza medialnej kampanii reklamowej
  16. Sponsoring sportu-planowanie, relacja i kontrola efektów
  17. Stosowanie koncepcji marketingu w polskich klubach sportowych
  18. Podstawy prawa własności intelektualnej
  19. Marketing usług
  20. Koncepcja marketingu sportu
  21. Międzynarodowe negocjacje w sporcie
  22. Podstawy prawa reklamy
  23. Zarządzanie obiektami sportowymi
  24. Media w strukturze marketingu sportu
  25. Międzynarodowe organizacje sportowe
Program obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.

W programie studium duży udział mają zajęcia o charakterze praktycznym, w tym analizy przypadków projektów marketingu sportowego, zrealizowanych także przy udziale wykładowców. W trakcie studium będą stosowane nowoczesne metody dydaktyczne - prezentacje multimedialne, elementy e-learningu.

Na zakończenie studium słuchacze przystępują do egzaminu końcowego.

» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu roku następnego. Zapisy przyjmowane są od kwietnia tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.

Zajęcia odbywać się będą w soboty i niedziele.

Kierownik studium: prof. dr hab. Andrzej Sznajder
e-mail: andrzej.sznajder@sgh.waw.pl, www.andrzejsznajder.pl

» Dodatkowe informacje i zapisy

Kolegium Gospodarki Światowej
al. Niepodległości 164
budynek F, pok. 902
02-554 Warszawa

tel.: (022) 849 50 84
tel.: (022) 564 93 49, 564 93 50
faks: (022) 646 61 15

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Barbara Zadroga, e-mail: barbara.zadroga@sgh.waw.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie