Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Menedżerów Kultury

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Instytut Gospodarki Światowej

ul. Rakowiecka 24 budynek A, pok. 320, 02-521 Warszawa
telefon: (0-22) 564 93 70; faks: (0-22) 564 86 74
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:  


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1650 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje

  • Edycja XVII - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008; zgłoszenia przyjmowane będą od kwietnia 2007 r.

Poniższe informacje dotyczą edycji XVII.

» Czesne

Opłata za całość studiów: 5 300 zł (zakłady pracy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość wpłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

:: Numer konta ::
30 10600034 5005 0604 0434 0017
Tytuł wpłaty "500-06-0434".

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Wymagane dokumenty:

» Cel studium

Celem studium jest zapoznanie słuchaczy z aspektami ekonomicznymi i prawnymi przedsięwzięć w dziedzinie kultury w warunkach gospodarki rynkowej i integracji z Unią Europejską.

» Wykładowcy

Zajęcia w ramach studium prowadzone są przez wykładowców SGH oraz specjalistów - praktyków w dziedzinie kultury.

» Program studium

  1. Mikroekonomia
  2. Podstawy zarządzania
  3. Marketing
  4. Ekonomika kultury
  5. Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej
  6. Psychologia pracy zespołowej
  7. Zamówienia publiczne
  8. Istota prawne, ekonomiczna i polityczna Unii Europejskiej
  9. Podstawy prawne działalności w sferze kultury
  10. Kontrakty menedżerskie
  11. Negocjacje
  12. Sponsoring. Product placement
  13. Prawo autorskie i prawa pokrewne – aspekty podstawowe
  14. Zawieranie umów handlowych – aspekty międzynarodowe
  15. Finanse przedsiębiorstwa. Biznesplan
  16. Źródła finansowania działalności w sferze kultury. Fundusze Strukturalne
  17. Umiejętności menedżerskie. Wywieranie wpływu
  18. Instytucje Unii Europejskiej w sferze kultury
  19. Ochrona dóbr kultury przed szczególnymi zagrożeniami
  20. Zarządzanie projektami w sferze kultury

Dlaczego?

Mikroekonomia
– poznasz kod nowoczesnej gospodarki rynkowej.
Ekonomika kultury – pozwoli dostosować powyższy kod do specyficznych zasobów kultury.
Podstawy zarządzania – dowiesz się jak osiągać cele, opierając się na doświadczeniach praktyków i koncepcjach teoretyków.
Marketing – opanujesz sztukę zdobywania klientów, identyfikowania ważnych partnerów w otoczeniu marketingowym, sporządzania dobrego planu marketingowego (plan marketingowy będzie podstawą zaliczenia przedmiotu).
Sponsoring – dowiesz się dlaczego powinien być traktowany nie tylko jako źródło pozyskiwania środków; powiemy też o pożytkach z koniecznej społecznej odpowiedzialności biznesu a także blaskach i cieniach product placement’u.
Finanse przedsiębiorstwa – na finansach po prostu warto się znać lub przynajmniej umieć o nich rozmawiać ze specjalistami; biznesplan przestanie być tajemnicą a do jego tworzenia wykorzystany będzie plan marketingowy opracowany na zajęciach z marketingu.
Formy prawne prowadzenia działalności gospodarczej – poznasz te formy, które najlepiej sprawdzają się w sektorze kultury.
Podstawy prawne działalności w sferze kultury – określi ramy funkcjonowania instytucji kultury w Polsce.
Zawieranie umów handlowych – wprawdzie zaufanie jest podstawą wszystkich relacji międzyludzkich ale dobrze jest je zabezpieczyć odpowiednią umową. Dowiesz się jak to robić.
Negocjacje – sprawdzisz swoje umiejętności w tej dziedzinie na zajęciach prowadzonych w formie warsztatów.
Prawo autorskie i prawa pokrewne – co to jest własność intelektualna i jak działać w ramach prawa.
Istota prawna, ekonomiczna i polityczna Unii Europejskiej – dowiesz się co jest jej istotą z punktu widzenia menedżera kultury.
Umiejętności menedżerskie – wywieranie wpływu na innych jest tylko jedną z wielu umiejętności menedżera ale nie trzeba chyba przekonywać, jak ważną.
Psychologia pracy zespołowej – poznasz opinię psychologa na temat pracy w zespole.
Zarządzanie projektami – menedżerowie kultury prezentować będą swoje projekty, podzielą się doświadczeniami w tej dziedzinie.

Program studium obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.

» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są do 15 września tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.

Zajęcia w ramach studium odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu: w niedziele od godz. 10.45 (8 godz.), w poniedziałki od godz. 8.55 (6 godz.).
Podstawą wydania świadectwa ukończenia studium jest zaliczenie wszystkich przedmiotów i zdanie egzaminu końcowego.

Kierownik studium: dr Teresa M. Dudzik
al. Niepodległości 164
budynek F, pok. 917, 918
02-554 Warszawa
telefon (0-22) 564 86 84, 564 93 58

» Dodatkowe informacje i zapisy

Instytut Gospodarki Światowej
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pok. 320, III piętro
02-521 Warszawa
w godz. 10:00-16:00

telefon: (0-22) 564 93 70
faks: (0-22) 564 86 74

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Elżbieta Sokulska

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie