Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Zarządzania Marką

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Kolegium Gospodarki Światowej

al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 902, 02-554 Warszawa
tel.: (022) 564 93 49, 849 50 84; faks: (022) 646 61 15
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:   barbara.zadroga@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1484 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja IV (w trybie wieczorowym) - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.); zapisy przyjmowane były od maja 2006 roku.
  • Edycja V (w trybie zaocznym) - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2006 r.); zapisy przyjmowane były od maja 2006 roku.
  • Edycja VI (w trybie wieczorowym) - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.); zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 roku.
  • Edycja VII (w trybie zaocznym) - edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.); zapisy przyjmowane będą od kwietnia 2007 roku.
Poniższe informacje dotyczą edycji VI i VII.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 6 000 zł (firmy - wpłata jednorazowa, osoby fizyczne - możliwość opłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt zakupu materiałów dydaktycznych, a także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

:: Numer konta dla edycji VI ::
37 10600034 5005 0604 0432 0006
Tytuł wpłaty "500-06-0432" - edycja wieczorowa (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

:: Numer konta dla edycji VII ::
58 10600034 5005 0604 0433 0007
Tytuł wpłaty "500-06-0433" - edycja zaoczna (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Przewiduje się uczestnictwo w studium około 30 słuchaczy.

Wymagane dokumenty:

» Cel studium

Celem studium jest przygotowanie pracowników przedsiębiorstw do podejmowania i wdrażania decyzji związanych z zarządzaniem marką/portfelem marek przedsiębiorstwa.

» Adresaci studium

Studium skierowane jest do kierowników marek, kierowników produktów, pracowników działów marketingu, pracowników agencji reklamowych, domów mediowych, pracowników działów PR oraz innych osób:
  • pragnących pogłębić wiedzę na temat strategicznych aspektów zarządzania marką jako istotnym niematerialnym aktywem przedsiębiorstwa,
  • zainteresowanych uzyskaniem wiedzy na temat specyfiki działań związanych z kreowaniem silnej marki,
  • pragnących poszerzyć wiedzę i praktyczne umiejętności na temat przygotowywania i wdrażania operacyjnego programu działań dla marki,
  • zainteresowanych poszerzeniem wiedzy na temat znaczenia i wykorzystania marki jako czynnika przewagi konkurencyjnej firmy na rynku,
  • pragnących poszerzyć umiejętności w zakresie zarządzania portfelem marek przedsiębiorstwa,
  • zainteresowanych uzyskaniem wiedzy na temat mechanizmów oddziaływania marki na decyzje zakupowe nabywców,
  • pragnących poszerzyć wiedzę o metodach badań marketingowych służących podejmowaniu optymalnych decyzji odnośnie do marki,
  • pragnących poznać nowe techniki komunikowania atrybutów marki,
  • zainteresowanych problematyką współpracy przedsiębiorstw z agencjami reklamowymi i domami mediowymi w zakresie kreowania marki,
  • pragnących poszerzyć wiedzę o korelacjach między kreowaniem marki / marek a tworzeniem jednolitego wizerunku przedsiębiorstwa.
      » Wykładowcy

      Wykładowcami prowadzącymi zajęcia w ramach studium są zarówno pracownicy SGH specjalizujący się w tematyce studium, jak i praktycy ze znanych agencji reklamowych i instytutów zajmujących się badaniami rynku.

      » Program studium

      Program ramowy studium obejmuje:
      1. Zarządzanie marketingiem (16 godz.)
      2. Badania marketingowe - podstawy (8 godz.)
      3. Badania marketingowe w zarządzaniu marką (12 godz.)
      4. Marka a postępowanie nabywców na rynku (8 godz.)
      5. Prawne aspekty zarządzania marką (16 godz.)
      6. Strategiczne aspekty zarządzania marką (22 godz.)
      7. Plan operacyjny marki; Planowanie kampanii promocyjnej marki (20 godz.)
      8. Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym (4 godz.)
      9. Marketing marek luksusowych (4 godz.)
      10. Zarządzanie marką pośrednika (4 godz.)
      11. Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym (8 godz.)
      12. Zarządzanie marką a zarządzanie wizerunkiem przedsiębiorstwa (12 godz.)
      13. Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej (8 godz.)
      14. Sponsoring jako narzędzie kreowania marki (8 godz.)
      15. Internet w zarządzaniu marką (8 godz.)
      16. Programy lojalnościowe (6 godz.)
      17. Językowe aspekty zarządzania marką (4 godz.)
      18. Wizualizacja marki (4 godz.)
      19. Wycena wartości marki (8 godz.)
      Program studium obejmuje łącznie 180 godzin zajęć dydaktycznych.

      Na zakończenie studium słuchacze przystępują do egzaminu końcowego.

      » Organizacja studium

      Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są od maja tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.

      Zajęcia w ramach edycji wieczorowej odbywać się będą co tydzień, w środy i czwartki, w godzinach 17:10-20:40.

      Zajęcia w ramach edycji zaocznej odbywać się będą dwa lub trzy razy w miesiącu, w soboty.

      Kierownik studium: dr Marzanna Witek-Hajduk

      » Dodatkowe informacje i zapisy

      Kolegium Gospodarki Światowej
      al. Niepodległości 164
      budynek F, pok. 902
      02-554 Warszawa

      tel.: (022) 564 93 49, 849 50 84
      faks: (022) 646 61 15

      Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
      Barbara Zadroga, e-mail: barbara.zadroga@sgh.waw.pl
    • Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
      Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

      zmiany@szkolnictwo.pl

      Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

      X

      TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

      Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

      Wypełnij formularz >>>




      Od 20tu lat najpopularniejszy
      i największy
      informator branży edukacyjnej

      - przedszkola, szkoły, uczelnie
      -kolonie, zielone szkoły
      - inne jednostki

      OKS www.szkolnictwo.pl
      e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
      - ponad 1,5mln użytkowników/mies.


      Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

      Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

      Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




      Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie