|
opiekunka dziecięca
Pełni funkcje wychowawczo-opiekuńcze oraz wykonuje zabiegi higieniczno-pielęgnacyjne małych dzieci, dba o prawidłowy rozwój i bezpieczeństwo dzieci.
Zadania zawodowe:
-
diagnozowanie i ocenianie poziomu rozwoju psychomotorycznego małego dziecka w zakresie wszystkich sfer rozwojowych
-
organizowanie najkorzystniejszych warunków wszechstronnego i harmonijnego rozwoju dziecka
-
planowanie i organizowanie wszystkich typów zabaw
-
planowanie i wykonywanie czynności pielęgnacyjnych u dzieci
-
kształtowanie u dzieci pozytywnych przyzwyczajeń i nawyków oraz rozwijanie osobowości dziecka
-
zapobieganie chorobom zakaźnym i udzielanie pierwszej pomocy
-
wykonywanie innych zadań, związanych z podanymi wyżej
Przedmioty zawodowe
komunikacja interpersonalna, psychologia rozwojowa, pedagogika opiekuńcza, podstawy prawa, podstawy pielęgniarstwa |
Nauka kierunku w wybranym województwie: na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE DOLNOŚLĄSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE KUJAWSKO-POMORSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE LUBELSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE LUBUSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE ŁÓDZKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE MAŁOPOLSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE MAZOWIECKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE OPOLSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE PODKARPACKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE PODLASKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE POMORSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE ŚLĄSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE ŚWIĘTOKRZYSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE WARMIŃSKO-MAZURSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE WIELKOPOLSKIE na kierunku 11/img2/szukaj opiekunka dziecięca,3 LUBELSKIE ZACHODNIOPOMORSKIE
|
|
|