Zestaw: "Sieci komputerowe - Architektura Internetu, część 1"
0. Intersieć to: system łączący wiele różnych sieci fizycznych w jedną całość system łączący wiele różnych sieci wirtualne w jedną całość system łączący wybrane podsiecisieci w jedną całość
1. Ruter to: specjalizowany komputer, który ma za zadanie pełnić rolę pomostu między sieciami komputer włączony do sieci połączeniem stałym, posiadający stały adres IP urządzenie pozwalające człowiekowi na pracę z komputerem lub systemem komputerowym
2. Rutery umożliwiają: człowiekowi na pracę z komputerem lub systemem komputerowym wybór technik sieciowych najbardziej właściwych dla poszczególnych zastosowań pracę w trybie terminalowym
3. W pięciowarstwowym modelu TVP/IP najniższą warstwą (1) jest: interfejs sieciowy transportowa fizyczna
4. Host to inaczej: traser bridge węzęł
5. Protokoły TCP/IP umożliwiają: komunikację dowolnej pary komputerów, z uwzględnieniem różnic sprzętowych lub programowych miedzy nimi komunikację dowolnej pary komputerów, niezależnie od różnic sprzętowych lub programowych miedzy nimi komunikację pary komputerów, z identyczną konfiguracją programową
6. Warstwa Internet widzi wszystkie dane jako bloki nazywane: strumieniem datagramem segmentem
7. Protokół RIP należy do warstwy: aplikacji transportowej dostępu do sieci
8. Protokołami warstwy dostępu do sieci są: DNS, FTP DSL, ADSL IP, ICMP
9. Protokół IP jest: protokołem bezpołączeniowym protokołem połączeniowo zorientowanym obie odpowiedzi są prawidłowe
10. Datagram jest formatem pakietu zdefiniowanym przez protokół IP sposobem przesyłania danych nie wrażliwych na gubienie pakietów tworzy specjalizowane obiekty na podstawie bardziej ogólnych
11. Fragmentacji datagramu przed wysłaniem dokonuje: host bridge ruter
12. Aby przesłać datagram przez sieć, która nie rozumie jego formatu stosuje się: fragmentowanie kapsułkowanie handyshake
13. MTU to: maksymalną jednostkę transmisji danych w sieci protokół warstwy aplikacji protokół warstwy Internetu