Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Narodowe Centrum Kultury oraz Instytut Stosunków Międzynarodowych

Uniwersytetu Warszawskiego

ul. Żurawia 4, 00-503 Warszawa
tel. 022 553-16-35
www:   http://psmk.ism.uw.edu.pl
http://www.kursnakulture.pl
e-mail:   kultura.ismn@uw.edu.pl
studiapodyplomowe@nck.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1773 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zadzwoń do Nas!* - tel. 606-...-... ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego oraz Narodowe Centrum Kultury uruchamiają w roku akademickim 2006/2007 dwusemestralne Podyplomowe Studia Marketingu Kultury.

Stworzenie podyplomowych studiów jest odpowiedzią na dynamiczny rozwój sektora kultury i rosnącą potrzebę specjalistów w zakresie zarządzania w tym sektorze. Podyplomowe studia skierowane są do:

  • Menedżerów - praktyków działających w sektorze kultury,
  • Pracowników sektora administracji publicznej wszystkich szczebli zaangażowanych w organizację działań kulturalnych,
  • Absolwentów uczelni artystycznych oraz kierunków humanistycznych związanych z kulturą.

Wiedza i doświadczenie Uniwersytetu Warszawskiego oraz wieloletnia działalność badawcza i szkoleniowa Narodowego Centrum Kultury są gwarancją wysokiego poziomu kształcenia w oparciu o zdiagnozowane potrzeby sektora kultury oraz o międzynarodowe standardy zarządzania kulturą. Celem studiów jest przekazanie obecnym i przyszłym menedżerom kultury wiedzy i umiejętności niezbędnych dla prowadzenia skutecznej krajowej i międzynarodowej działalności kulturalnej w realiach gospodarki rynkowej.

Program studiów opiera się na czterech blokach tematycznych:

  • Międzynarodowe stosunki kulturalne,
  • Wiedza o kulturze współczesnej,
  • Ekonomika kultury,
  • Praktyczne aspekty realizacji działań kulturalnych.

Spotkania z praktykami z sektora kultury: Narodowe Centrum Kultury w porozumieniu z Instytutem Stosunków Międzynarodowych UW organizuje dla studentów podyplomowych studiów cykl spotkań z praktykami z sektora kultury - artystami, twórcami instytucji kultury, prowadzącymi działalność kulturalną - reprezentującymi odmienne zainteresowania oraz różne formy działalności w sferze kultury. Celem spotkań jest:

  • ukazanie perspektyw i możliwości pracy w sektorze kultury
  • inspirowanie studentów do własnej działalności kulturalnej
  • przybliżenie charakteru pracy w sferze kultury
  • konfrontacja wiedzy teoretycznej pozyskiwanej w trakcie zajęć z doświadczeniami praktyków
  • nawiązanie kontaktów z osobami aktywnie działającymi w kulturze
  • pokazanie interesujących miejsc na kulturalnej mapie stolicy

Rekrutacja:

O przyjęcie na studia w Podyplomowe Studium Marketingu Kultury ubiegać się mogą:

  • osoby legitymujące się dyplomem ukończenia studiów magisterskich (studiów drugiego stopnia)
  • osoby posiadające wykształcenie wyższe zawodowe lub tytuł licencjata

Koszt studiów:

5000 PLN płatne semestralnie (2500 PLN/semestr)

Jeżeli opłata jest wniesiona po terminie lub czesne za studia jest rozbite na większą ilość rat wówczas opłata za semestr wynosi 2800 PLN.

Na umotywowany wniosek słuchacza istnieje możliwość rozłożenia czesnego na raty.

Numer konta:
Wydział Dziennikarstwa i Nauk Politycznych
Bank Millennium
Nr: 32 1160 2202 0000 0000 6085 0365

Limit miejsc:

Limit przyjęć: 30 osób.

W przypadku, gdy liczba zgłoszeń przekroczy limit przyjęć, ISM UW zastrzega sobie możliwość przeprowadzenia rozmów kwalifikacyjnych. Jeżeli liczba zgłoszeń przekroczy 60, ISM UW zastrzega sobie możliwość zamknięcia listy zgłoszeń.

  1. Dokumenty aplikacyjne należy składać w terminie:
    • od 1 lipca 2007 r. do 30 września 2007 r. - istnieje możliwość wcześniejszego zamknięcia procesu rekrutacji!
    • od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 15.00
    • w budynku ISM przy ul. Żurawiej 4 (IV p.) w pokoju 403
  2. Kandydaci ubiegający się o przyjęcie na studia podyplomowe składają następujące dokumenty:
    • podanie o przyjęcie na studia
    • życiorys
    • 3 zdjęcia
    • odpis dyplomu
    • zobowiązanie do ponoszenia kosztów odpłatności za studia
    • ksero dowodu osobistego oraz książeczki wojskowej
    • adres do korespondencji
  3. Rekrutacja na podyplomowe studia Marketing Kultury:
    • rekrutację prowadzi Instytut Stosunków Międzynarodowych Uniwersytetu Warszawskiego
    • rekrutacja odbędzie się na podstawie weryfikacji zgłoszeń oraz ewentualnie rozmowy kwalifikacyjnej z kandydatami;
    • lista osób przyjętych na studia zostanie opublikowana na stronie internetowej ISM

Do pobrania:

POLSKIE REGIONY W EUROPEJSKIEJ PRZESTRZENI KULTUROWEJ

Program oferuje narzędzia niezbędne do zarządzania kulturą i efektywnej realizacji projektów. Inspiracją Programu jest motto Unii Europejskiej - Jedność w różnorodności. Poprzez upowszechnianie europejskich rozwiązań w zakresie zarządzania kulturą, dążymy do zwiększenia roli sektora kultur

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie