|
ul. Konopnickiej 36, 23-200 Kraśnik tel. kom. 504-199-838
| |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2701 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | OFERUJEMY SZKOLENIA DOTYCZĄCE:
- BHP i P.POŻ - systemów zarządzania wg norm ISO 9001, ISO 14001, PN-N 18001, HACCP, GMP - specyfikacji technicznej ISO/TS 16949
|
TB SYSTEM działa od 2003 roku i jest zarejestrowana w:
- rejestrze instytucji szkoleniowych Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Lublinie pod nr 2.06/0081/2007
Celem naszej firmy jest wspieranie konkurencyjności podmiotów gospodarczych przez profesjonalne usługi w zakresie systemów zarządzania. Projektujemy, budujemy skuteczne i efektywne systemy zarządzania jakością, systemy zarządzania środowiskowego, systemy zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy. Wykorzystujemy bogate doświadczenie w nadzorowaniu i doskonaleniu systemów zarządzania w małych, średnich i dużych podmiotach gospodarczych z różnych branż.
Pracujemy zgodnie z zasadami wdrożonego i certyfikowanego systemu zarządzania jakością wg ISO 9001:2008.
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|