|
ul. Miła 22, 05-200 Wołomin tel./fax (22) 787-47-87
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 15629 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
SZKOŁA PODSTAWOWA SPECJALNA
- dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych - opieka specjalistów (pedagog, logopeda, psycholog) - odpowiednia baza dydaktyczna
|   | GIMNAZJUM SPECJALNE
- dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych - wykwalifikowana kadra pedagogiczna
ZASADNICZA SZKOŁA ZAWODOWA SPECJALNA
SZKOŁA SPECJALNA PRZYSPOSABIAJĄCA DO PRACY
- dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych
|
Motto naszej szkoły:
"Bogatszy się stajesz,
gdy innym serce oddajesz..."
Nasz zespół szkół jest publiczną placówką oświatową dla dzieci i młodzieży o specjalnych potrzebach edukacyjnych. W jego skład wchodzi szkoła podstawowa i gimnazjum, szkoła ponadgimnazjalna przysposabiająca do pracy oraz zasadnicza szkoła zawodowa o profilu kucharz małej gastronomii.
Naszym uczniom zapewniamy:
- zajęcia prowadzone przez wysoko wykwalifikowaną kadrę oligofrenopedagogów
- komfort osobom niepełnosprawnym ruchowo (winda, podjazdy, dostosowane łazienki)
- pełny zakres zajęć kompensacyjnych i wyrównawczych
- opiekę logopedy
- opiekę pielęgniarską
- stałą pomoc psychologa i pedagoga
- zajęcia gimnastyki korekcyjnej
- naukę języka angielskiego
- świetlicę czynną od godziny 7:30 do 16:00
- możliwość korzystania z obiadów
- możliwość uczestniczenia w zajęciach zespołu tanecznego, teatrzyku szkolnego, drużyny harcerskiej, kółka plastycznego, muzycznego, sportowego, informatycznego, historycznego oraz zajęciach świetlicowych
- możliwość korzystania z wyjazdów na turnusy rehabilitacyjne, Zielone Szkoły i wycieczki
- poczucie bezpieczeństwa i przyjazną atmosferę
- rehabilitację ruchową na profesjonalnym sprzęcie, np: łóżko wodne, bieżnia, atlas, rowery rehabilitacyjne i inne
- zajęcia z integracji sensomotorycznej (SI)
- zajęcia biofeedback (EEG)
- zajęcia w sali doświadczania świata
Nasze zadania wychowawcze obejmują:
- rozwijanie i pogłębianie współpracy z rodziną
- wspieranie wychowawczej funkcji rodziny
- kształtowanie umiejętności współżycia w grupie społecznej
- kształtowanie odpowiedzialności za zdrowie i bezpieczeństwo własne i innych
Główne kierunki działań wychowawczych na terenie szkoły:
- wyrabianie szacunku dla siebie, członków rodziny (a zwłaszcza rodziców) i innych osób
- nabywanie i doskonalenie umiejętności porozumiewania się
- zapobieganie i rozwiązywanie konfliktów w grupie
- kształtowanie nawyków związanych z prawidłowym odżywianiem się i higieną
- kształtowanie postawy proekologicznej – związanej z ekologicznym stylem życia
- kształtowanie świadomości szkodliwego działania papierosów, alkoholu oraz nadużywania leków na zdrowie człowieka
- kształtowanie umiejętności dbania o bezpieczeństwo własne i innych
- kształtowanie umiejętności organizowania i spędzania wolnego czasu
- przygotowanie uczniów do aktywnego uczestniczenia w życiu społecznym i zawodowym po zakończeniu edukacji szkolnej
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|