Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Wiadomości » 12 sierpnia 2022 » Wachlarz ...

Wachlarz możliwości przy pozycjonowaniu szerokim


grafika - pixabay.com

Jeżeli szukasz sposobu na zwiększenie rozpoznawalności swojego e-sklepu, to trafiłeś w odpowiednie miejsce. W procesie optymalizacji stron WWW wykorzystuje się frazy różnej długości, choć najczęściej spotykane są ogólnikowe słowa kluczowe. Jednak zdecydowany konsument będzie precyzował swoje zapytanie, wzbogacając je o szczegóły. Jak zwiększyć szansę na znalezienie się wysoko w rankingu Google? Odpowiedź znajdziesz po przeczytaniu tego wpisu.


Long Tail SEO - jeszcze większa precyzja 

Long Tail SEO, czyli pozycjonowanie szerokie, oznacza działania promocyjne złożonych fraz kluczowych. Za ich pośrednictwem istnieje większe prawdopodobieństwo uplasowania się wysoko w rankingu wyszukiwarek, nawet jeżeli internauci kierowali zapytania na bardzo rozbieżne słowa. Mimo że proces SEO w tym przypadku może wydawać się czasochłonny, a korzystanie z fraz z długim ogonem odznaczać się mniejszą miesięczną częstotliwością researchu, to w ostatecznym rozrachunku wpływa korzystnie na zwiększenie ruchu w witrynie. Wraz z Grupą iCEA wprowadzimy Cię w temat Long Tail SEO. 

Plusy pozycjonowania szerokiego 

Pozycjonowanie stron to duże wyzwanie dla przedsiębiorców, dlatego podejmują się oni różnych praktyk, aby znaleźć się w obrębie zainteresowania potencjalnego klienta. Jeżeli chodzi o pozycjonowanie z długim ogonem, sprawdza się ono w prowadzeniu większych sklepów internetowych z bogatą ofertą produktów bądź usług. Jakie argumenty przemawiają za wykorzystaniem tego marketingowego modelu działania? 

  • Dopasowanie do indywidualnych potrzeb internauty, co z kolei wpływa na wyższy współczynnik konwersji. 
  • Wpływ na rozwój kampanii Google AdWords. 
  • Brak wymogu większej liczby odnośników przychodzących. 
  • Możliwość wykorzystania innowacyjnych metod researchu, np. wyszukiwania głosowego. 
  • Sposób na wdrożenie personalizacji w content marketingu. 

Pozycjonowanie szerokie warto zastosować w sytuacji prężnie działającej konkurencji. Sprawdza się także w prowadzeniu witryn sprzedażowych, ponieważ w tej sytuacji bardziej prawdopodobne będzie pozyskiwanie jakościowego ruchu. Jednak nie zawsze Long Tail SEO staje się korzystnym rozwiązaniem dla biznesmenów działających w sieci. 

Minusy pozycjonowanie szerokiego 

Jedną z wad Long Tail SEO jest niski odsetek wyszukiwań oraz dopasowanie niektórych fraz do gramatycznej poprawności w języku polskim. Zazwyczaj nienaturalnie wyglądają nieodmienione słowa kluczowe, co dodatkowo nie wzbudza zaufania wśród przyszłych klientów naszych produktów bądź usług. Ponadto lista sporządzanych haseł kluczowych powinna być stale poszerzana i wzbogacana o unikatowe treści. Jednocześnie wymagane jest dopasowanie do aktualnych potrzeb przedsiębiorstwa oraz jego pozycji rynkowej. Pozycjonowanie szerokie nie sprawdzi się na stronach, na których brakuje rozwiniętej treści, dlatego nie bez powodu duży nacisk kładzie się na wartościowy content. 

Zawsze możesz zdecydować się na połączenie pozycjonowania standardowego z szerokim. Ten ciekawy mix może prowadzić do rezultatów sprzedażowych, których nawet się nie spodziewasz.





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie