Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
ABC English - Szkoła Języków Obcych - Biuro Tłumaczeń

ul. Ks. J. E. Mocko 4, 43-430 Wiślica
tel. (33) 853-31-29, (33) 853-13-10
www:   http://www.abcenglish.ox.pl
e-mail:   kontakt@abcenglish.ox.pl

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2726 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

ABC ENGLISH- SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH - BIURO TŁUMACZEŃ

- kurs standardowy: j. angielski, j. niemiecki
- kurs konwersacyjny: j. angielski
- kurs maturalny: j. angielski
- przygotowanie do FCE
- angielskie "Przedszkole"

Założenia naszego kursu są bardzo proste. Aby nauka języka była jak najbardziej efektywna, postanowiliśmy maksymalnie obniżyć ilość osób w grupie oraz zadbać o to, aby prowadzone zajęcia były jak najbardziej atrakcyjne dla naszych kursantów.

Wszyscy lektorzy uczący w naszej szkole posiadają tytuł magistra filologii. Równie ważny jest jednak fakt, iż wszyscy posiadają duże doświadczenie w pracy z kursantami w różnym wieku i na różnych poziomach. Zwracamy baczną uwagę na to, aby każdy z naszych lektorów miał możliwość w sposób maksymalnie efektywny, ale jednocześnie kreatywny, podejść do organizowanych przez siebie zajęć.

Każdy z naszych słuchaczy objęty jest Indywidualną Opieką Metodyczną. Zaletą tego systemu jest szybki przepływ informacji pomiędzy nauczycielem a rodzicami, co bezpośrednio przyczynia się do zminimalizowania problemów w nauce, jakie mogą wyniknąć w trakcie trwania roku szkolnego. W przypadkach pojawienia się większych problemów opiekun metodyczny lub lektor telefonuje rozmawiając bezpośrednio z rodzicami, informując ich o powstałym problemie, np. nie najlepszych postępach dziecka w nauce, problemów z zachowaniem, itp.

W trosce o jak najlepsze wykorzystanie czasu naszych słuchaczy, w niektórych przypadkach sugerujemy zmianę grupy, na wyższą lub niższą poziomem zaawansowania (nawet w trakcie trwania roku szkolnego).

Każdy z uczestników naszego kursu otrzymuje raport semestralny w połowie roku szkolnego (raport jest wysyłany pocztą) oraz świadectwo ukończenia po zakończeniu roku szkolnego. Oba dokumenty zawierają nie tylko pełen wykaz ocen zdobytych w ciągu mijającego okresu, ale także pisemny komentarz lektora prowadzącego zajęcia ze zwróceniem uwagi tak na braki jak też osiągnięcia danego ucznia.

Dzisiejsze 3-4 latki są już nieco inne niż ich rówieśnicy sprzed dziesięciu lat. Sądzimy, iż mogą one przyswoić znaczną ilość materiału językowego w tak młodym wieku. Włączając język obcy w ich zwykle codzienne zabawy, opierając się na lekcjach częściowo naszego autorstwa, chcemy wykorzystać ten ogromny potencjał językowy jaki posiadają.

Jednym z najważniejszych aspektów znajomości języka jest umiejętność czynnego posługiwania się nim. Takie też są zazwyczaj oczekiwania naszych słuchaczy. Małe grupy umożliwiają osobom uczącym się w naszej szkole na maksymalne wykorzystanie swoich możliwości, a przełamanie blokady w mówieniu następuje zazwyczaj dość szybko. Wynika to z faktu, iż w grupach mniejszych uczniowie mają relatywnie więcej możliwości częstszego udziału w konwersacji. W małym gronie czują się również mniej zawstydzeni, co bezpośrednio przyczynia się do dokonywania postępów.

Umiejętność komunikowania się w języku obcym, bez względu na typ czy formę prowadzonej grupy, jest traktowana przez nas priorytetowo.

Z doświadczenia wiemy, iż dwu, trzy tygodniowa nieobecność na zajęciach często doprowadza do powstania trudnych do nadrobienia zaległości. Dlatego też, aby uchronić naszych uczniów przed niepotrzebnym stresem czy zniechęceniem, oferujemy jedną lub dwie (zależnie od potrzeb) bezpłatne godziny lekcyjne w celu nadrobienia powstałych zaległości.

Wszystkie grupy od poziomu średnio-zaawansowanego mają regularne, comiesięczne zajęcia z native speakerem.

Zajęcia te traktowane są jako obowiązkowe pomimo tego, iż odbywają się poza ustalonym wcześniej planem lekcji. Uczniowie są informowani o terminie zajęć co najmniej 2 do 3 tygodni wcześniej, co daje im możliwość wpasowania ich w swój typowy rozkład dnia. Istnieje również możliwość dokupienia dodatkowych zajęć z native speakerem dla danej grupy, ale tylko wtedy, gdy wszyscy jej członkowie wyrażają na to zgodę.

Dla wszystkich grup lektorzy przygotowują, w ciągu roku szkolnego, od 4 do 9 lekcji telewizyjnych opartych na materiałach znanych wydawnictw Longman, Oxford czy Mackmillan dopasowanych do poziomu grupy.

Przeciętnie 4 do 6 razy w roku szkolnym odbywają się zajęcia komputerowe. W tym przypadku oferujemy całą gamę programów od testujących gramatykę po ćwiczenia konwersacyjne, w których uczniowie sprawdzają i poszerzają swoją wiedzę w zakresie rozumienia języka, ale także powiększają zakres słownictwa w temacie przerabianej lekcji.

Każdy z kursantów ma bezpłatny dostęp do naszej biblioteczki językowej. Osoby zainteresowane mogą wypożyczać książeczki w języku angielskim w ich uproszczonych wersjach. Jest 6 różnych poziomów, co pozwala czytać w języku angielskim nawet osobom uczącym się dopiero od roku. Grypy młodzieżowe mobilizowane są przez lektorów do przeczytania przynajmniej dwóch tytułów na rok szkolny. Każdy uczeń po przeczytaniu danej książeczki wykonuje szereg ćwiczeń z nią związanych i/lub ustnie opowiada jej treść, za co dostaje ocenę.

Dla młodszych uczestników kursu oferujemy bezpłatną prenumeratę anglojęzycznych czasopism Mary Glasgow (na trzech różnych poziomach zaawansowania) sprowadzanych z Wielkiej Brytanii. Materiały te stanowią duże urozmaicenie w rutynie podręcznika.

W ramach zajęć, w grupach bardziej zaawansowanych językowo, lektorzy przygotowują również zajęcia w oparciu o inne anglojęzyczne czasopisma takie jak: Anglorama, The World of English, Newsweek czy Time.

W ciągu roku szkolnego lektor przygotowuje szereg zajęć opartych na materiałach dodatkowych, powstających na bazie różnych dostępnych źródeł. Zajęcia takie mają na celu powtórzenie przerabianych zagadnień gramatycznych, ale również poszerzenie materiału językowego z przerabianego podręcznika.

Do materiałów takich należą: piosenki, gry, quizy, projekty, ćwiczenia konwersacyjne, krzyżówki, teksty ciekawe tematycznie, itd.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej



Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie