Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Miejskie Przedszkole Nr 1

"Pod Topolą"

ul. Moniuszki 11, 05-820 Piastów
tel./fax (22) 723-65-47
www:   http://www.przedszkole1-piastow.eu/topolae-mail:   miejskie.przedszkole.numer.1@neostrada.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3349 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

MIEJSKIE PRZEDSZKOLE
NR 1
W PIASTOWIE

- dobra lokalizacja
- bogate wyposażenie
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- wszechstronny rozwój dziecka
- miła atmosfera

Przedszkole nasze mieści się w wolnostojącym budynku z 1957 r. przy ulicy Moniuszki 11 w Piastowie. Znajduje się w zacisznej okolicy z dala od centrum miasta.

Przedszkole otoczone jest pięknym ogrodem podzielonym na dwa oddzielne place zabaw. Każdy z nich wyposażony jest w drewniany bezpieczny sprzęt dostosowany do wieku dzieci. W pełnym zieleni ogrodzie jest także wiata wykorzystywana do organizowania imprez okolicznościowych przedszkola typu: Piknik Rodzinny, Dzień Dziecka i inne, które stały się już nasza tradycją.

Nasza kadra pedagogiczna posiada wysokie kwalifikacje i duże doświadczenie zawodowe, wspomaga ją personel techniczny, który bardzo ciepło i serdecznie opiekuje się naszymi wychowankami. Nad sprawami administracyjno-żywieniowymi czuwa samodzielny referent.

Przedszkole zapewnia dzieciom opiekę dba o ich bezpieczeństwo fizyczne i psychiczne. Rozpoznaje i zaspokaja potrzeby oraz rozwija indywidualne możliwości i talenty. Tworzy warunki do nabywania przez dzieci wiadomości umiejętności, których celem jest osiągnięcie przez wychowanków gotowości do podjęcia nauki w szkole podstawowej. Placówka buduje środowisko społeczne dziecka, kształtuje jego postawy moralne oraz uczy rozróżniania dobra od zła. Kieruje się zasadami wynikającymi z konwencji o prawach dziecka. Wspiera działania wychowawcze rodziców. Promuje zachowania przyjazne przyrodzie, a także buduje poczucie tożsamości regionalnej i narodowej.

Do dyspozycji dzieci są następujące pomieszczenia:
  • dla każdej grupy wiekowej sala dydaktyczna wyposażona w nowe kolorowe meble, przystosowane do wieku dzieci oraz jadalnia i łazienka
  • sala gimnastyczna
  • pokój metodyczny, logopedy i psychologa
  • sala telewizyjna wraz z komputerami

Przedszkole
dba o rozwój intelektualny dziecka, kształcenie procesów poznawczych i doskonalenie kompetencji komunikowania się. Dzieci nabywają wiedzę poprzez przyswajanie oraz aktywne poszukiwanie i odkrywanie, w tym korzystanie z dostępnych źródeł wiedzy. Przedszkole promuje zdrowie oraz postawy przyjazne przyrodzie. Dzieci wdrażane są do aktywności ruchowej i poznawczej w naturalnym otoczeniu. Obserwują i badają przyrodę, odkrywają mądrość jej praw.

Uczą się korzystać z jej zasobów dla własnego zdrowia i zaspokojenia potrzeb w racjonalny i bezpieczny sposób. Przedszkole szczególną wagę przywiązuje do upowszechniania zasad kultury osobistej. Umożliwia dziecku adaptację społeczną i poszerzanie kontaktów w otoczeniu. Udział w ustalaniu, a w konsekwencji w respektowaniu praw i obowiązków sprzyja dojrzewaniu społeczno-moralnemu. Dzieci uczą się współdziałania i mają możliwość docenić wartość wspólnego dzieła. Dzieci uczą się oddzielać dobro od zła, katalog wartości obejmuje także : piękno, prawdę, miłość, przyjaźń, współdziałanie, odpowiedzialność, szacunek, tolerancję, zdrowie, przyrodę, ojczyznę. Szczególne miejsce w pracy przedszkola zajmuje kształtowanie tożsamości dziecka opartych na tradycjach rodzinnych oraz kulturze regionalnej, a także historii narodu.

Nauczyciele monitorują indywidualny rozwój każdego wychowanka w czasie systematycznych obserwacji, prowadzonych w celu zapewnienia najlepszych warunków do osiągnięcia sukcesów rozwojowych. Proces wspomagania rozwoju i edukacji dziecka zmierza do osiągnięcia przez nie do podjęcia nauki w szkole. Przedszkole bada tę gotowość i w zależności od wyników badania prowadzi zajęcia wspomagające i korygujące rozwój dziecka, a także udziela pomocy psychologicznej.

Nasze zasady są następujące:
  • zaspokajamy potrzeby dziecka
  • organizujemy jego aktywność
  • zapewniamy bezpieczeństwo
  • organizujemy środowisko umożliwiające nabywanie kompetencji społecznych przez dziecko
  • indywidualizujemy oddziaływania w zależności od potrzeb i możliwości

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie