Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Niepubliczna Szkoła Podstawowa i Gimnazjum

Gąski 19, 88-140 Gniewkowo
tel. (52) 351-27-70
www:   http://www.spgaski.republika.ple-mail:   gaskiszkola@op.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6296 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

NIEPUBLICZNE PRZEDSZKOLE

- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- bezpieczeństwo wychowanków
 

NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA

- sukcesy w konkursach
- języki obce: angielski i francuski
- projekt „Młodzi sportowcy”

NIEPUBLICZNE GIMNAZJUM

- języki obce: angielski i francuski
- "Pracownie komputerowe dla szkół"
- projekt „Profilaktyczny wypoczynek”
- koła zainteresowań
- biblioteka szkolna

Przedszkole

Celem przedszkola jest:
  • objęcie opieką wszystkich wychowanków i zapewnienie im bezpieczeństwa
  • zapewnienie optymalnych warunków dla prawidłowego rozwoju dziecka
  • wspieranie indywidualnego rozwoju wychowanków
  • inicjowanie procesów rozwojowych dziecka
  • kształtowanie i rozwijanie aktywności dziecka wobec siebie, innych ludzi i otaczającego go świata
  • przygotowanie dzieci do podjęcia nauki szkolnej zgodnie z podstawą programową opracowaną przez MEN
  • współdziałanie z rodzicami w celu ujednolicenia oddziaływań wychowawczych
  • aktywizowanie społeczności poprzez zaangażowanie osób do działań na rzecz rozwoju lokalnego
  • kreowanie i wspieranie inicjatyw edukacyjnych, kulturalnych, społecznych i lokalnych

Do zadań przedszkola należy:
  • pomoc rodzicom w sprawowaniu opieki nad dziećmi w czasie ich pracy
  • kształtowanie czynnej postawy dzieci wobec własnego zdrowia i bezpieczeństwa oraz rozwijanie ich sprawności ruchowej
  • budzenie wrażliwości emocjonalnej i świadomości moralnej oraz umacnianie więzi uczuciowej z rodziną
  • nabywanie przez dziecko kompetencji językowej, a w tym nabywanie umiejętności czytania i kreślenia symboli graficznych
  • wspomaganie indywidualnego rozwoju dziecka z wykorzystaniem jego własnej inicjatywy
  • prowadzenie działalności diagnostycznej dotyczącej rozwoju wychowanka
  • współpraca z psychologiem, logopedą, etc., w celu udzielania dziecku pomocy specjalistycznej

Szkoła Podstawowa

Realizując zadania systemu oświaty i wychowania w zakresie szkoły podstawowej Szkoła w szczególności:
  • wychowuje dzieci w poszanowaniu tradycji, historii i kultury narodowej, ucząc jednocześnie otwartości i szacunku dla innych kultur i narodów
  • potrzebującym pomocy uczniom zapewnia indywidualne wsparcie odpowiednio do potrzeb ucznia i możliwości szkoły
  • uczniom uzdolnionym może umożliwić indywidualny program nauczania zgodnie z odrębnymi przepisami
  • szkoła organizuje w zależności od potrzeb zajęcia nadobowiązkowe o charakterze dydaktycznym (kółka zainteresowań z listy do wyboru, naukę dwóch języków obcych), kulturalnym i sportowym
  • zapewnia dzieciom opiekę w czasie zajęć szkolnych, a we współpracy z rodzicami może dodatkowo wspierać działania wychowawcze rodziny w formach dostosowanych do potrzeb i okoliczności
  • szkoła umożliwia zachowanie tożsamości religijnej poprzez zorganizowanie nauki religii
  • szkoła zapewnia przestrzeganie norm moralnych i etycznych przyjętych w społeczeństwach europejskich XXI w. o chrześcijańskich korzeniach ze zwróceniem uwagi na uniwersalne wartości humanistyczne

Szkoła zapewnia uczniom:
  • pomoc psychologiczno – pedagogiczną (współpraca z Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną)
  • pomoc logopedyczną
  • opiekę nad uczniami niepełnosprawnymi
  • pracę w zespołach korekcyjno – kompensacyjnych
  • realizację indywidualnego toku nauczania decyzją Dyrektora Szkoły na wniosek rodziców po zasięgnięciu opinii Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej
  • bezpłatną naukę 3 języków obcych w ramach zajęć obowiązkowych i nieobowiązkowych

Gimnazjum

Z punktu widzenia psychologii uczeń kończący gimnazjum znajduje się w połowie fazy dojrzewania. Osiąga stabilizację emocjonalną i dojrzałość społeczną.
Zgodnie z oczekiwaniami, absolwent Gimnazjum:
  • będzie realizował i cenił wartości wpajane uczniom przez pracowników szkoły w trakcie wychowywania i nauczania
  • będzie rzetelnie wykonywał swoją pracę, będzie wrażliwy na piękno, będzie reagował na krzywdę innych
  • w dalszej pracy nad sobą zwracać będzie uwagę na samodzielność, opanowanie, prawdę;
  • przejawiać będzie zainteresowanie życiem społecznym i politycznym w Polsce i na świecie, a wkrótce stanie się aktywnym członkiem społeczeństwa obywatelskiego
  • chętnie będzie uczestniczył w życiu kulturalnym i w różnych jego formach
  • będzie realizował potrzeby samorealizacji
  • będzie znał, rozumiał i akceptował normy i zasady społecznie uznawane
  • będzie dostrzegał korzyści, ale i zagrożenia płynące z demokracji i wolności
  • umiejętnie wykorzysta wiedzę i umiejętności, zdobyte podczas 3-letniej nauki, dla dobra swojego, innych i ojczyzny

Szkoła umożliwia:
  • realizację obowiązku szkolnego dla uczniów szkoły oraz kontroluje jego spełnianie
  • zdobywanie rzetelnej wiedzy i umiejętności na poziomie umożliwiającym kontynuowanie nauki w szkołach ponadgimnazjalnych
  • dokonanie świadomego wyboru przez absolwentów dalszego kierunku kształcenia
  • rozwijanie zdolności, dostrzeganie różnego rodzaju związków i zależności (przyczynowo – skutkowych, funkcjonalnych, czasowych, przestrzennych)
  • rozwijanie zdolności myślenia analitycznego i syntetycznego oraz osobistych zainteresowań
  • rozwój zainteresowań poznawczych, społecznych, artystycznych i sportowych – poprzez organizowanie kół zainteresowań, kół przedmiotowych, zajęć sportowych i innych form zajęć pozalekcyjnych
  • udział w zajęciach wyrównawczych i reedukacyjnych w celu wyrównania braków u uczniów mających trudności w nauce
  • poznanie dziedzictwa kultury narodowej, światowej i europejskiej, podtrzymanie poczucia tożsamości narodowej, językowej i religijnej, a w szczególności nauki języka polskiego oraz narodowej historii i kultury
  • efektywne współdziałanie w zespole i pracy w grupie, budowanie więzi międzyludzkich
  • kształcenie umiejętności wykorzystywania zdobytej wiedzy, aby w ten sposób przygotować młodzież do pracy w warunkach współczesnego świata
  • naukę religii zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu, uznając prawo do religijnego wychowania dzieci

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie