Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Akademia Przedszkolaka Prywatne Przedszkole Językowe

Al. 400-lecia 4, 23-400 Biłgoraj
tel. (84) 686-40-71
www:   http://www.akademia.bilgo.pl
e-mail:   szkolapuls@poczta.onet.pl
info@szkolapuls.bilgo.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 4629 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

ZAPISY:

- przyjmujemy dzieci od 2,5 do 6 lat
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- wspaniała, rodzinna atmosfera
- nauka języków


SMYK się bawi,
SMYK się śmieje,
SMYK się uczy i mądrzeje.

Od tego gdzie trafi Twoje dziecko już na starcie swojej edukacji maże zależeć całe jego życie. Jeśli trafi do ”przedszkola z tradycjami” – świetnie! wyrośnie na wartościowego człowieka ale jeśli trafi do ”przechowalni”? – no cóż sami wiecie.

Akademia Przedszkolaka to Przedszkole w nowym ujęciu. Tutaj macie pewność, że zadbaliście o wszystko co możliwe aby dać Waszym dzieciom START w życie.

Nasze przedszkole położone jest u zbiegu ulicy Al. 400-lecia z ul. Cegielnianą, z dala od wzmożonego ruchu ulicznego i miejskiego hałasu a jednak blisko centrum. Przedszkole to odnowiony komfortowo lokal. W przedszkolu są dwie piękne sale wyposażone w ciekawe zabawki i pomoce dydaktyczne /w planach kolejne 2 sale/. Każda sala ma własną łazienkę urządzoną z myślą o dziecku. Dzieci mają do dyspozycji przestronną szatnię i hall. Przed przedszkolem znajduje się zadbany, własny plac zabaw, wyposażony w zabawki ogrodowe i piaskownicę.

„Dzieci w naszym przedszkolu nie są anonimowe, znam wszystkie dzieci z imienia i nazwiska, znam ich rodziców a często również i dziadków. O każdej porze dnia można do mnie zadzwonić i zapytać np.: czy Kamila spała, czy Kuba zjadł obiad lub czy Zosia nie tęskni. Jeśli nie ma mnie w przedszkolu dowiem się co trzeba i z przyjemnością oddzwonię. Zdarzają się sytuacje, że to rodziców trzeba pocieszać: wysyłam wtedy rodzicom /telefonem/ zdjęcie dziecka – szczęśliwego dziecka”. Grażyna Kargol – Dyrektor

Przedszkole spełnia wszystkie wymogi UNII - zabawki i sprzęty z atestem.

W przedszkolu stosujemy elementy pedagogiki M. Montessori.

Kadra to przedszkolanki z wykształceniem wyższym, oraz z doświadczeniem.

Grupy liczą ok. 15 osób, są mieszane wiekowo. Każda grupa ma swojego wychowawcę oraz opiekunkę. Dzieci są ubezpieczone.

Przedszkole czynne przez cały rok, 6 dni w tygodniu w godz. 6.00 – 19.00, w soboty dyżur w godzinach uzgodnionych z rodzicami.

ZAJĘCIA DODATKOWE

Języki

Nasze Przedszkole jest Przedszkolem Językowym. Jako właściciel 3 Szkół Językowych mogę Państwa zapewnić, że nauczyciele którzy zajmują się Waszymi dziećmi to są Ci najlepsi, Ci z podejściem i Ci z powołaniem. Wyselekcjonowani z pośród kilkudziesięciu innych.

Metoda , którą się posługują jest przyjazna dziecku, nastawiona na komunikację. Dla naszych przedszkolaków został opracowany program oparty na nauczanie języka angielskiego w sposób naturalny - poprzez zabawę. Specjalnie opracowane wierszyki, piosenki, gry i zabawy a równocześnie nauka i utrwalanie poznanych słówek. Nauka odbywa się w sposób niezauważalny dla dziecka. Grupy są nieliczne, a zajęcia odbywają się codziennie tzn. 5 dni w tygodniu. Od stycznia 2007 r. w grupie starszej wprowadzamy j. rosyjski. Jest możliwość wprowadzenia również języka niemieckiego.

Rytmika i Taniec towarzyski

Odbywają się dwa razy w tygodniu. Zajęcia prowadzi instruktor tańca towarzyskiego.- osoba z wykształceniem pedagogicznym i bardzo dużym doświadczeniem w prowadzeniu kursów tańca dla dzieci.

Rytmika są to zajęcia słuchowo - ruchowe, ściśle powiązane z muzyką, ma na celu wyrobienie u uczniów koordynacji słuchowo-ruchowej, poprzez ćwiczenia reakcji ruchowej Na bodźce dźwiękowe, poznawanie cech dźwięków: ich wysokości, czasu trwania oraz kształtowanie umiejętności precyzyjnego odtwarzania rytmu, poczucia tempa, metrum itp. Na początku jest to uwrażliwienie na rytm, jako element najłatwiej dostrzegalny w muzyce, a następnie poprzez uwrażliwianie na pozostałe elementy, prowadzimy ucznia do rozumienia i odczuwania całości dzieła muzycznego.

W Akademii Przedszkolaka dziecko uczy się nie tylko kroków, wyczucia rytmu ale też dyscypliny i ma z tego nie małą frajdę.

Opieka logopedy

Wada wymowy czy mowy ma ujemny wpływ na kształtowanie osobowości dziecka. Sprzyja rozwijaniu u niego takich cech jak: nieśmiałość, skrytość, niska samoocena. Uczniowie z wadami wymowy stają się z czasem zastraszeni i nieśmiali, albo przeciwnie agresywni i złośliwi. Mają też problemy z nawiązaniem pozytywnych kontaktów z rówieśnikami, są narażeni na kpiny kolegów.

Zaburzenia mowy mogą być różne, od drobnych nieprawidłowości w wymawianiu głosek po ciężkie wady, które utrudniają kontakt z otoczeniem. Prawidłowy rozwój mowy przebiega etapami, w których występują pewne cechy charakterystyczne dla danego wieku. Nad tym czuwa nasz Logopeda. Dzięki temu, że jest z dziećmi cały czas /bo pracuje jako nauczyciel wychowania przedszkolnego/, dzieci w jego obecności nie czują się skrępowane. Stwarza to sytuacje, w których logopeda może „wyłapywać” nieprawidłowości na bieżąco.

NAUKA CZYTANIA

Już od pierwszych dni pobytu w naszym przedszkolu z dziećmi są prowadzone zajęcia wczesnego czytania /również z 2,5 latkami/.

W trosce o prawidłową realizację procesu edukacyjnego w naszym przedszkolu , oraz widząc potrzebę wprowadzania dzieci w świat liter w sposób bezstresowy, zabawowy postanowiłyśmy realizować innowację pedagogiczną dotyczącą nauki czytania pt. "Zabawy literami", opartej na metodzie globalnego czytania opracowanej przez dr Irenę Majchrzak. Wspomagamy ją zabawami ruchowo - wzrokowo - słuchowymi.

Pracując w oparciu o program innowacyjny dzieci będą mogły na miarę swoich możliwości i we własnym tempie opanować umiejętności czytelnicze. Nauka będzie przebiegała w sposób bezstresowy w oparciu o własny sposób uczenia się i polegała będzie na stwarzaniu sytuacji edukacyjnych sprzyjających nabywaniu i rozwijaniu umiejętności czytania.

Dzięki temu, że wszystkie ćwiczenia będą miały charakter zabawy i zaproszenia do zabawy, kontakt ze słowem pisanym od samego początku będzie dla dziecka źródłem przyjemności.

Zasady innowacji

Innowacja "Zabawa Literami" opracowana została na bazie pedagogicznych doświadczeń oraz zgodnie z podstawą programową wychowania przedszkolnego (Dz. U. nr 51 z 2002r). Odnosi się do dwóch obszarów edukacyjnych:

  • poznawanie i rozumienie siebie i świata;
  • nabywanie umiejętności przez działanie.

Obejmować będzie dzieci w wieku przedszkolnym. W każdej grupie wiekowej realizowane będą inne zadania z uwzględnieniem zasady stopniowania trudności oraz indywidualnego rozwoju dziecka.

PEDAGOGIKA MONTESSORI

Coraz większą popularność zyskują w Polsce przedszkola realizujące pedagogikę Marii Montessorii. Warto poznać założenia i zasady funkcjonowania tych placówek.

MARIA MONTESSORI była pierwszą kobietą we Włoszech, która ukończyła studia medyczne i otrzymała dyplom lekarza medycyny. Po uzyskaniu doktoratu z psychiatrii oddała się pracy pedagogicznej. Wprowadziła też, jako zasadę pedagogiczną obowiązującą w stosunku do dzieci:

  • swobodny wybór materiałów dydaktycznych,
  • dowolność miejsca i czasu pracy,
  • zniosła nagrody i kary,
  • ograniczyła czynności nauczyciela na rzecz samodzielności dzieci,
  • wprowadziła naukę czytania i pisania oraz podstawy matematyki,

Sukces tej nowej metody spowodował, że rosło zainteresowanie, a to powodowało powstawanie następnych placówek montessoriańskich.

Przedszkola prowadzone metodą Montessori powszechnie nazywa się „Kuźnią talentów”, lub, że wychowują „geniuszy”.


Istota Pedagogiki Montessori sprowadza się do stwierdzenia, że ponieważ każde dziecko jest inne, powinno rozwijać się według stworzonych przez siebie, – czyli przez swoje możliwości, kompetencje i umiejętnościindywidualnych planów rozwojowych tak, aby ich właściwa realizacja umożliwiała mu naukę samodzielną i efektywniejszą. Ta myśl przewodnia determinuje konsekwencje metodyczne; ponieważ każde dziecko jest inne, każde ma inne zainteresowania. Zainteresowania te pojawiają się w różnym czasie i trwają dowolnie długo. Nie można ich wywołać zewnętrznymi działaniami, mogą zniknąć bezpowrotnie.

Dziecko uczy się samodzielnie, jeśli jest do tego gotowe. Proces nauczania jest skuteczny, gdy wokół dziecka panuje atmosfera poszanowania dla jego wysiłku: cisza i spokój, brak pośpiechu, oceniania i rywalizacji. Dziecko może się skoncentrować przy wykonywanej przez siebie pracy. Ma do dyspozycji pomoce naukowe. Nie marnuje swojej energii na rozróżnianie fikcji od rzeczywistości.

Rolą nauczyciela jest wskazywać dziecku jak korzystać z materiału dydaktycznego, wprowadzać i respektować zasady swobody wyboru, rodzaju, czasu, miejsca i formy pracy, zasady stopniowania i izolowania trudności, porządku, transferu, własnego działania i powtarzania, samokontroli i ograniczenia.

Celem pracy nauczyciela jest pomoc w rozwijaniu indywidualnych cech osobowości każdego dziecka, w zgodzie z obiektywnymi normami społecznymi.

Robi to pomagając dziecku w osiągnięciu spontanicznej koncentracji, rozwijaniu samodzielności i wiary we własne siły, wypracowaniu zamiłowania do porządku i do pracy, wypracowaniu zamiłowania do ciszy i pracy indywidualnej, wypracowaniu postaw posłuszeństwa opartego na swobodnej decyzji a nie na zewnętrznym przymusie, uniezależnianiu się od nagrody, osiąganiu spontanicznej samodyscypliny wynikającej z dziecięcego posłuszeństwa, formowaniu postaw wzajemnej pomocy bez egoistycznej rywalizacji, umiłowania do rzeczywistości i otoczenia. Dziecko nie staje się „geniuszem”, lecz osiąga optimum własnych możliwości rozwojowych, a że jest zdolne...

SERDECZNIE ZAPRASZAMY

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie