Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Przedszkole Waldorfskie "Ziarenko"

ul. Dobrego Pasterza 99a, 31-416 Kraków
tel. (53) 527-37-03, tel. kom. 603-646-200
www:   http://www.ziarenko.pl
e-mail:   przedszkole@ziarenko.pl

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 3652 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

PRZEDSZKOLE WALDORFSKIE "ZIARENKO"

- ciepła, przyjazna atmosfera
- poczucie bezpieczeństwa i akceptacji
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- liczne zajęcia
- zajęcia artystyczne dla dzieci
- przestronny, bezpieczny ogród

O Nas
W naszym przedszkolu dzieci są swobodne i radosne, rozwijają się w swoim rytmie, bo tu szanuje się ich indywidualność. Nikt ich nie popędza, nie zmusza do rywalizacji, bawią się, tworzą, rozwijają siebie. Tu nie ma dzieci niegrzecznych - są tylko takie, które nie zawsze umieją powiedzieć, czego im trzeba.

U nas dzieci czują się bezpieczne. Dlatego rośnie ich pewność siebie. Patrzą dorosłym prosto w oczy, mówią śmiałym głosem, mają poczucie wewnętrznej królewskości, bo poznały swoją wartość. Poczucie własnej wartości dziecka jest dla nas najważniejsze.

Wystrój przedszkola, pastelowa kolorystyka wnętrz, jego atmosfera - działają wyciszająco, dając dzieciom poczucie bezpieczeństwa, wewnętrzne przeżycie światła i ciepła. Każdego dnia jest swobodna zabawa. To czas powstawania niesamowitych zabaw: statków, pojazdów, domków są tez teatrzyki i mamusie z lalami.

Codziennie, bez względu na porę roku, wychodzimy bawić się do naszego ogrodu. Doświadczać na własnej kapuzie lekkiego kapuśniaczku albo siarczystej ulewy - wielu dorosłych zapomniało jaka to frajda, a niektórym nawet nie dane było tego doświadczyć ...biedni. Zabawa piaskiem, błotem, ziemią, wodą jest nie do zastąpienia przez cokolwiek innego.

Każde dziecko niesie w sobie swoją własną i niepowtarzalną osobowość. Towarzyszenie dzieciom w zabawie, nauce, małych i dużych krokach w kierunku samodzielności oraz pomoc w rozwijaniu cech społecznych, wymaga stworzenia im odpowiednich warunków. Wzrastanie w poczuciu bezpieczeństwa i akceptacji bez względu na okoliczności, pomaga wytworzyć więź między dzieckiem a wychowawcą, dzięki której praca z dzieckiem staje się obopólną wymianą doświadczeń.

Dziecka nie oceniamy – dziecko postrzegamy jako osobę, która uczy się funkcjonować w nowym i innym otoczeniu niż to, z którego przyszło do przedszkola. Patrząc na jego zachowanie nie klasyfikujemy go jako grzeczne lub niegrzeczne, zdolne lub pozbawione talentów, lecz zastanawiamy się co powoduje jego zachowaniem, jak skierować energię, ciekawość i jego naturalne zdolności w odpowiednim kierunku – tam, gdzie będą spożytkowane z korzyścią oraz przyniosą samemu dziecku radość i zadowolenie z własnej pracy.

Postrzegając dziecko jako istotę w pełni wartościową, mając na uwadze jej całościowy rozwój, chcemy zapewnić mu ciekawe i odpowiednio dopasowane do potrzeb zajęcia, a przede wszystkim sprawić, by poczuło się w przedszkolu jak w domu. Bo przedszkole rozumiemy bardziej jako drugi dom niż instytucję.

Zabawa jest podstawową formą nauki w przedszkolu. Jeśli nie liczyć zajęć w zerówce (w której zresztą też stale pojawiają się elementy gier i zabaw), to poprzez zabawę dzieci uczą się wszystkiego, co w późniejszych latach potrzebne im będzie do zdobywania wiedzy, odnajdywaniu się w sytuacjach życiowych, przyjmowania określonych postaw i ról społecznych i co najważniejsze manifestowania własnej niepowtarzalnej osobowości, czerpania sił płynących z własnego charakteru i temperamentu.

W trosce o rytmiczny rozwój dziecka proponujemy zajęcia, które pomagają mu poznać świat w sposób empiryczny. Uczymy poprzez zabawę i prace – dosłowne uczestnictwo w czynnościach, które nam dorosłym wydają się oczywiste i nie wymagające wyjaśnień. Dla dzieci stanowią jednak nieprzebrane źródło umiejętności, pomagają poczuć się pewnie w świecie, uświadamiają własne możliwości, podbudowują poczucie wartości.

Serdecznie Zapraszamy!

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie