Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Zarządzanie Wartością Firmy

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Zarządzanie Wartością Firmy

ul. Batorego 8 budynek S, pokój 8, 02-591 Warszawa
telefon: (0-22) 564 86 55, telefaks: (0-22) 564 86 54 (od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-15:00)
www:   http://www.vbm.edu.pl/vbm/e-mail:   remigiusz.orzechowski@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1748 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja XIII - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2005 r.).
  • Edycja XIV – trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2006 r. i zakończą w czerwcu 2007 r.). Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły.

Poniższe informacje dotyczą edycji XIV.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 7 800 zł (możliwość wpłaty w dwóch ratach).

W ramach uiszczonej opłaty uczestnicy otrzymają:
  • książki z dziedziny zarządzania wartością firmy (8-10 pozycji),
  • rozwinięte tezy i materiały do wykładów (około 1 000 stron),
  • przykłady strategii wzrostu wartości spółek kapitałowych (studia przypadków).

Czesne obejmuje także koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: z dopiskiem "500-06-0169" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

Opłata za studium (całość lub pierwsza rata) powinna zostać uiszczona najpóźniej na 2 tygodnie przed terminem rozpoczęcia zajęć (czyli do 14.10.2006 r.).
W przypadku płatności w ratach druga rata powinna zostać uiszczona najpóźniej do dnia 31.01.2007 r.
Każdorazowo po dokonaniu wpłaty prosimy o przesłanie potwierdzenia na numer faksu (022) 564 86 54.
Jeśli do wpłaty ma zostać wystawiona faktura VAT to prosimy o dopisanie takiej informacji na potwierdzeniu przelewu (wraz z podaniem pełnych danych do wystawienia faktury).

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Na każdą edycję studium przyjmowanych jest około 40 słuchaczy.

Wymagane dokumenty:

» Adresaci studium

Studium jest przeznaczone dla:
  • członków zarządów i rad nadzorczych, menedżerów przedsiębiorstw prywatnych i znajdujących się w procesie prywatyzacji - odpowiedzialnych przed ich właścicielami za długoterminowe zwiększanie wartości firm,
  • menedżerów instytucji finansowych: banków, funduszy inwestycyjnych, emerytalnych, domów maklerskich itp., zaangażowanych w proces restrukturyzacji i pozyskiwania kapitału dla przedsiębiorstw w celu zwiększenia ich wartości,
  • konsultantów i doradców, pragnących pogłębić swoją wiedzę z zakresu metod i technik zwiększania wartości firmy,
  • analityków i inwestorów giełdowych oraz kierowników projektów inwestycyjnych.
» Wykładowcy

Zajęcia są prowadzone przez wykładowców Szkoły Głównej Handlowej i innych wiodących uczelni w Polsce, a także przez praktyków wnoszących doświadczenia przedsiębiorstw z zakresu zarządzania wartością firmy.

Dobór wykładowców spośród zarówno kadry akademickiej jak i praktyków ma zapewnić równowagę pomiędzy zajęciami ukierunkowanymi na zdobycie praktycznych umiejętności, a wykładami mającymi za zadanie zainspirować.

» Program studium

Maksymalizacja wartości jako strategiczny cel przedsiębiorstwa

  1. Zarządzanie strategiczne przedsiębiorstwem
  2. Nowe mierniki oceny rezultatów spółki kapitałowej: rynkowa (MVA) i ekonomiczna wartość dodana (EVA)
  3. Giełda Warszawska źródłem wzrostu wartości spółek
  4. Wprowadzanie spółek na giełdę papierów wartościowych (pierwsza oferta publiczna, IPO)
  5. Prawa i obowiązki spółki kapitałowej i jej organów. Odpowiedzialność (karna, karna-skarbowa, cywilna) członków zarządu spółek kapitałowych

Budowa wartości przedsiębiorstwa z wykorzystaniem strategicznej karty wyników

  1. Konstrukcja Balanced Scorecard
  2. Od analizy strategicznej do działań operacyjnych
  3. KPI - Key Performance Indicators
  4. Proces wdrażania BSC w organizacji
  5. Konstruowanie strategicznej karty wyników w konkretnej spółce – warsztaty menedżerskie
  6. Zarządzanie wartością klienta
  7. Podnoszenie wartości przedsiębiorstwa przy pomocy fuzji i przejęć
  8. Zarządzanie i nadzór IT w przedsiębiorstwie
  9. Mapy strategii: gotowość kapitału informacyjnego, ludzkiego i organizacyjnego

Finansowe czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa

  1. Wycena przedsiębiorstwa metodą DCF i metodą porównawczą
  2. Wycena wartości niematerialnych i prawnych
  3. Opcyjne modele wyceny przedsiębiorstwa
  4. Międzynarodowe Standardy Sprawozdawczości Finansowej (MSSF)
  5. Fundusze wysokiego ryzyka (private equity) a kreowanie wartości spółek portfelowych
  6. Metody oceny opłacalności projektów inwestycyjnych
  7. Bezwzględny rachunek efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych
  8. Systemy wczesnego ostrzegania przed zagrożeniem w biznesie.
  9. Teorie efektywnego rynku. Prognozowanie na rynkach finansowych
  10. Finanse behawioralne
  11. Ryzyko a wartość przedsiębiorstwa
  12. Strategie zwrotu gotówki dla właścicieli: polityka dywidendy i wykup akcji

Strategie wzrostu wartości przedsiębiorstwa

  1. Strategie wzrostu wartości klienta
  2. Zastosowanie rachunku kosztów działań do oceny rentowności klienta
  3. Zarządzanie jakością w przedsiębiorstwie (Total Quality Management)
  4. Projektowanie produktu
  5. Zarządzanie logistyczne a wzrost konkurencyjności przedsiębiorstwa
  6. Programy motywowania menedżerów
  7. Controlling operacyjny. Budżetowanie z wykorzystaniem rachunku ABC
  8. Wpływ reputacji firmy na jej wartość
  9. Raportowanie wartości
  10. Studia przypadków – analiza strategii wzrostu wartości wybranych spółek kapitałowych

Program studium obejmuje łącznie 196 godzin zajęć dydaktycznych: wykładów i warsztatów memedżerskich. Zobacz szczegółowy program zrealizowany w trakcie poprzedniej edycji studium.

Warunki otrzymania świadectwa ukończenia studium: uczestnictwo w zajęciach i przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom wzrostu wartości przedsiębiorstwa (analiza konkretnego przykładu) pod kierunkiem promotorów, wykładowców studium.

» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zakończenie studium następuje w 3 miesiące po ostatnich zajęciach odbytych w ramach studiów (wrzesień 2007). Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły (aż do wyczerpania miejsc).

Zajęcia w ramach studium odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu - w piątki (14:00-19:20) i w soboty (9:00-17:00). Miejsce zajęć: Biblioteka Narodowa, Al. Niepodległości 213, Warszawa, sala nr 200. Zobacz harmonogram zajęć.

Kierownik studium: dr Andrzej Szablewski, e-mail: andrzejszablewski@poczta.onet.pl

Sekretarz studium: mgr Remigiusz Orzechowski, e-mail: remigiusz.orzechowski@sgh.waw.pl

» Dodatkowe informacje i zapisy

Sekretariat Podyplomowego Studium SGH
Zarządzanie Wartością Firmy
ul. Batorego 8
budynek S, pok. 8
02-591 Warszawa

telefon: (0-22) 564 86 55
telefaks: (0-22) 564 86 54
(od poniedziałku do piątku, w godz. 9:00-15:00)

Dodatkowy serwis studium, zawierający więcej informacji o studium i materiały do zajęć, znajduje się pod adresem: www.vbm.edu.pl


Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
Remigiusz Orzechowski
e-mail: remigiusz.orzechowski@sgh.waw.pl
telefon: (0-22) 564 86 55



Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie