Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Zarządzanie Wartością Klienta

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Katedra Marketingu

ul. Rakowiecka 24 budynek A, pok. 308-309, 02-521 Warszawa
telefaks: (0-22) 564 93 05
www:   http://www.wartoscklienta.edu.pl/e-mail:   tdolig@sgh.waw.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1479 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja III - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2007 r.).
  • Edycja IV - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akadmickiego 2007/2008 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2007 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji IV.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 7 800 zł (istnieje możliwość wpłaty w dwóch ratach).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0178" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie studium kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Na każdą edycję studium przyjmowanych jest około 30-40 słuchaczy.

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Celem studium jest przekazanie słuchaczom wiedzy dotyczącej nowego nurtu w strategicznym zarządzaniu przedsiębiorstwem, zorientowanym na zarządzanie wartościami dla klientów, a także zapoznanie słuchaczy z zarządzaniem wartością klienta dla przedsiębiorstwa.

Studium pozwoli uczestnikom:
  • zapoznać i pogłębić wiedzę z zakresu podejścia do klienta jako aktywu generującego wpływy, rentowność przedsiębiorstwa oraz informacje;
  • nabyć umiejętności w zakresie zarządzania wiedzą o kliencie;
  • poznać metody badania wartości klientów dla firm w cyklu życia klienta;
  • pogłębić wiedzę z zakresu optymalizowania wartości klientów;
  • pogłębić wiedzę w zakresie zarządzania wartością dla klientów;
  • pogłębić i uporządkować wiedzę z zakresu budowania satysfakcji klientów i lojalności;
  • pogłębić wiedzę z zakresu budowania relacji partnerskich z klientami.
» Adresaci studium

Studium adresowane jest zarówno do kadry zarządzającej, jak i do kadry wykonawczej w przedsiębiorstwach, ze szczególnym uwzględnieniem kadr marketingowych odpowiadających za poznawanie i obsługę klientów oraz ukierunkowanie strategii przedsiębiorstwa na wzrost wartości klientów dla firmy.

» Wykładowcy

Wykładowcami studium będą znawcy współczesnych teorii i praktyki zarządzania klientami: pracownicy Szkoły Głównej Handlowej, innych uczelni i ośrodków badawczych oraz praktycy wnoszący doświadczenia przedsiębiorstw i biur konsultingowych w tym zakresie.

» Program studium

Program Studium obejmuje trzy elementy:
  1. zapoznanie słuchaczy z teoretycznymi aspektami zarządzania wartością klienta;
  2. prezentację praktycznych metod i narzędzi realizacji strategii wzrostu wartości klienta dla firm;
  3. przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zarządzania wartością klienta (analiza konkretnego przypadku) pod kierunkiem promotora - wykładowcy studium.
Proponowany program obejmować będzie następujące zagadnienia:
  1. Klient jako aktywa przedsiębiorstwa
  2. Mierniki oceny wartości klienta dla firmy
  3. Analiza zachowań i motywacji klientów do zakupu dóbr i usług na rynku
  4. Warunki środowiska ekonomiczno-społeczno-politycznego wpływające na decyzje klientów indywidualnych i instytucjonalnych
  5. Psychologiczne i kulturowe uwarunkowania decyzji nabywczych klientów
  6. Identyfikacja i wybór klientów za pomocą segmentacji i zróżnicowanych kryteriów rynku dóbr konsumpcyjnych i rynku dóbr produkcyjnych
  7. Zarządzanie wiedzą o klientach i rynkach
  8. Budowa modeli satysfakcji i pozytywnych doświadczeń klientów
  9. Sporządzanie bilansu aktywu klienta
  10. Budowa i funkcjonowanie baz danych o kliencie
  11. Wykorzystanie marketingowych strategii produktu do wzrostu wartości klientów
  12. Wykorzystanie strategii cen do wzrostu wartości klientów
  13. Wykorzystanie strategii promocji do wzrostu wartości klientów
  14. Wykorzystanie strategii komunikacji do wzrostu wartości klientów
  15. Wykorzystanie strategii dystrybucji i logistyki do wzrostu wartości klientów
  16. Strategie wzrostu i optymalizacji wartości klientów
  17. Zarządzanie relacjami partnerskimi z klientami (CRM)
  18. Ryzyko klienta i prawne uregulowania dotyczące ochrony klienta
  19. Zarządzanie kadrami ukierunkowane na strategie wzrostu wartości klientów
Program studium obejmuje łącznie 168 godzin zajęć dydaktycznych w formie wykładów i warsztatów.

Warunki uzyskania dyplomu potwierdzające ukończenie studium:
  • systematyczne uczestnictwo w zajęciach,
  • przygotowanie pracy dyplomowej poświęconej wybranym aspektom zarządzania wartością klienta (praca przygotowywana pod kierunkiem wybranego promotora - wykładowcy studium).
» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku i kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są w sposób ciągły.

Zajęcia w ramach studium odbywają się w trakcie 14 sesji weekendowych - w piątki w godzinach popołudniowych i w soboty.

Kierownik studium: prof. dr hab. Barbara Dobiegała-Korona

Sekretarz studium: mgr Tymoteusz Doligalski

» Dodatkowe informacje i zapisy

Katedra Marketingu
ul. Rakowiecka 24
budynek A, pok. 308-309
02-521 Warszawa

telefaks: (0-22) 564 93 05

Informacji o studium udziela i zapisy przyjmuje:
mgr Tymoteusz Doligalski, tel. kom. 0-601 20 24 29, e-mail: tdolig@sgh.waw.pl

Dodatkowe informacje o studium w serwisie: www.wartoscklienta.edu.pl

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie