Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Podyplomowe Studium Zarządzania i Marketingu

SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Archiwum SGH

al. Niepodległości 162 gmach główny, pok. 238, 02-554 Warszawa
tel.: (0-22) 849 99 00; (0-22) 564 93 52
www:   http://www.sgh.waw.ple-mail:  


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1470 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

» Bieżące edycje
  • Edycja XIII - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczęły się na przełomie września i października 2005 roku). Zapisy były przyjmowane od lutego 2005 r.
  • Edycja XIV - nabór został zakończony; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2006/2007 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2006 r.).
Poniższe informacje dotyczą edycji XIV.

» Czesne

Opłata za całość studiów wynosi 7 100 zł (wpłata jednorazowa dla osób prawnych, dla osób fizycznych możliwość wpłaty w dwóch ratach: I rata - za I semestr - w wysokości 4500 zł, II rata - za II semestr - w wysokości 2600 zł).

Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.

Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-1225" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").

» Tryb naboru

Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem).

Wymagane dokumenty:
» Cel studium

Celem studium jest przekazanie słuchaczom podstawowej wiedzy z zakresu zarządzania, marketingu, prawa, rachunkowości i finansów oraz wykształcenie umiejętności prowadzenia działalności w warunkach gospodarki konkurencyjnej, a także pełnienia funkcji specjalisty i menedżera marketingu w przedsiębiorstwie.

» Program studium

I. Zarządzanie przedsiębiorstwem
  1. Metody analizy strategicznej
  2. Formułowanie strategii przedsiębiorstwa
  3. Zarządzanie operatywne
II. Strategia finansowa przedsiębiorstwa
  1. Podstawy rachunkowości menedżerskiej
  2. Źródła i sposoby pozyskiwania kapitału
  3. Ocena wyników finansowych
  4. Badanie przepływów pieniężnych
  5. Ocena efektywności przedsięwzięć inwestycyjnych
III. Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
  1. Style i techniki kierowania
  2. Rozwiązywanie konfliktów
  3. Polityka kadrowa
  4. Planowanie własnej kariery
  5. Organizacja pracy własnej
  6. Prowadzenie negocjacji handlowych

IV. Prawne uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstwa.


V. Podstawy decyzji marketingowych

  1. Segmentacja rynku
  2. Postępowanie nabywców na rynku
  3. Plasowanie produktu
VI. Instrumenty marketingu
  1. Produkt
  2. Cena
  3. Dystrybucja towarów
  4. Aktywizacja sprzedaży
  5. Marketing mix
VII. Kierowanie działalnością marketingową
  1. Planowanie marketingowe
  2. Strategie marketingowe
  3. Organizowanie działalności marketingowej
VIII. Warsztaty marketingowe.

Prace pisemne z przedmiotów:
  • Zarządzanie strategiczne w przedsiębiorstwie
  • Kierowanie ludźmi w przedsiębiorstwie
  • Planowanie marketingowe
  • Marketing

Program studium obejmuje łącznie 192 godziny zajęć dydaktycznych.

» Organizacja studium

Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane zawsze w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się we wrześniu danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Przyjmowanie zapisów rozpoczyna się w kwietniu tego roku, w którym uruchomiona zostaje dana edycja studium.

Zajęcia w ramach studium odbywają się raz lub dwa razy w miesiącu, w soboty i niedziele.

Kierownik studium: prof. dr hab. Ireneusz Rutkowski

Sekretarz studium: dr Maria Wanda Mróz

Terminy zajęć XIV edycji

I semestr:

30 września 1 października 2006 r.
21-22 października 2006 r.
18–19 listopada 2006 r.
9–10 grudnia 2006 r.
6–7 stycznia 2007 r.
27-28 stycznia 2007 r.

II semestr:

24–25 lutego 2007 r.
10–11 marca 2007 r.
31 marca - 1 kwietnia 2007 r.
21–22 kwietnia 2007 r.
19–20 maja 2007 r.
16-17 czerwca 2007 r.


» Dodatkowe informacje i zapisy

Archiwum SGH
al. Niepodległości 162
gmach główny, pok. 238
02-554 Warszawa

tel.: (0-22) 849 99 00
tel.: (0-22) 564 93 52

Informacji udziela i zapisy przyjmuje:
dr Maria Wanda Mróz

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie