Budynek Przedszkola usytuowany jest między dwoma osiedlami miasta
i umożliwia dogodne korzystanie
z jego usług. Dzieci zgrupowane są
w oddziałach. Kwalifikowana kadra
z wyższym wykształceniem przygotowana jest merytorycznie do pracy
z dziećmi. Przedszkole czynne jest
w godzinach: 6:30
- 16:30. Sale są jasne, ciepłe
i przestronne, przy każdej
z nich jest łazienka.
W przedszkolu organizowane są zajęcia taneczno – ruchowe, zajęcia ruchowo – rytmiczne, logopedyczne
i zajęcia językowe (język angielski).
Z szatni przedszkola dzieci wychodzą prosto do ogrodu, zagospodarowanego zielenią.
W ogrodzie stoi altana przeznaczona do zabaw
i odpoczynku dla dzieci.
W ogrodzie przedszkolnym rośnie "dąb przyjaźni" zasadzony przez naszych przyjaciół
z niemieckiego Versmold. Przedszkola współpracują ze sobą, dzieląc się wspólnymi doświadczeniami.
Stałe elementy dnia:
-
RANEK
-
schodzenie się dzieci
- śniadanie
- ZAJĘCIA PROGRAMOWE
-
zajęcia umysłowe – kultura języka
- dziecięca matematyka
- poznawanie przyrody
- zajęcia ruchowe
- zajęcia muzyczne
- zajęcia plastyczne
- logopedia oraz zabawy wg wyboru dzieci
ZABAWY SWOBODNE
- SPACERY I WYCIECZKI - długi pobyt na świeżym powietrzu
- OBIAD
- ODPOCZYNEK PO OBIEDZIE
- leżakowanie
- relaksacja/pobyt na świeżym powietrzu
- PODWIECZOREK
- ZABAWY RUCHOWE I GRY DYDAKTYCZNE
- ZABAWY CZYTELNICZE
- ZAJĘCIA DODATKOWE
Przedszkole to miejsce, w którym dzieci czują się bezpiecznie i komfortowo. Zapewniamy im dużo przestrzeni do
zabawy oraz nauki. W naszym przedszkolu dziecko nie będzie czuło się osamotnione. Wspólna zabawa z dziećmi pozwoli mu poznać smak przyjaźni i radości. Proponujemy dzieciom bogaty program dydaktyczny, rozszerzony
o urozmaicone zajęcia dodatkowe.
Stwarzamy każdemu dziecku szansę rozwoju na miarę jego możliwości.
Chcemy wychować dziecko z bogatą wyobraźnią twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć i myśli, otwarte na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych, lepszych i oryginalnych rozwiązań.
Właściwe przygotowanie dziecka do następnego etapu edukacyjnego, jakim jest nauka
w szkole podstawowej osiągamy poprzez różnorodne formy kształtowania i stymulowania rozwoju, szczególnie w aspekcie jego rozwoju fizycznego, aktywności twórczej, poziomu wiedzy o otaczającym go świecie oraz zachowań społeczno - emocjonalnych.