Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Zespół Szkół z Oddziałami Integracyjnymi

im. Bohaterów Westerplatte

ul. Szkolna 4, 84-208 Kielno
tel./fax. (58) 676-07-14
www:   http://www.zskielno.szemud.pl
e-mail:   zskielno@wp.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 5695 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

GIMNAZJUM I SZKOŁA PODSTAWOWA W KIELNIE

- opieka pedagoga i psychologa
- świetlica
- biblioteka szkolna
- dowozy dzieci do szkoły
- języki obce:
  • język angielski
  • język niemiecki

Stałe podnoszenie poziomu nauczania

W celu osiągnięcia wysokiego poziomu nauczania i bardzo dobrych wyników ze sprawdzianu klas szóstych oraz z egzaminu gimnazjalnego konieczne jest wypracowanie spójnych metod i form pracy z uczniami na wszystkich trzech etapach kształcenia oraz wyrabianie u nauczycieli poczucia odpowiedzialności za osiągnięcia dzieci w toku całej nauki szkolnej. Konieczne jest również zintegrowanie działań wszystkich nauczycieli, dobry przepływ informacji pomiędzy nimi oraz efektywna współpraca nauczycieli w zespołach przedmiotowych. Zadaniem dyrektora zespołu jest monitorowanie tego procesu, natomiast rolą nauczycieli jest dobre planowanie i realizowanie pracy dydaktycznej.
Kolejnym, nie mniej ważnym elementem mającym wpływ na podniesienie poziomu nauczania jest diagnozowanie osiągnięć uczniów na zakończenie każdego etapu edukacyjnego. Do diagnozy w postaci sprawdzianu i egzaminu gimnazjalnego jest dołączone także badanie osiągnięć uczniów w klasie III. Analiza wyników już na tak wczesnym etapie pozwala odpowiednio ukierunkować dalszą pracę z uczniami, wykorzystać ich możliwości i predyspozycje oraz zaplanować formy pomocy.

Podnoszenie efektywności w zakresie nauczania języków obcych

Wymagania współczesnego świata oraz perspektywa egzaminu z języka obcego w gimnazjum wymuszają inne spojrzenie na nauczanie języków obcych we wszystkich etapach kształcenia. Nadrzędnym celem powinna być efektywność kształcenia w tym zakresie, wyrażająca się zarówno umiejętnościami komunikacyjnymi uczniów jak i wynikami egzaminów. Aby to osiągnąć, konieczne jest kompleksowe planowanie działań nauczycieli języków obcych, ich stałe doskonalenie zawodowe oraz praca nad wzmacnianiem świadomości uczniów i rodziców w tym zakresie.

Zapewnienie uczniom opieki i możliwości rozwoju poprzez stworzenie sprawnie funkcjonującej świetlicy

Ograniczenie funkcjonowania świetlicy wyłącznie dla zapewnienia opieki uczniom dojeżdżającym nie pozwala na pełną realizację wszystkich jej funkcji. W nowoczesnej szkole świetlica szkolna z jednej strony spełnia oczekiwania pracujących rodziców - zapewnia odpowiednią opiekę dzieciom i młodzieży, pomaga zapobiegać zagrożeniom i patologiom wynikającym z braku nadzoru ze strony dorosłych; a z drugiej strony jest ważnym uzupełnieniem oferty szkoły. Pozwala na rozwijanie zainteresowań i uzdolnień uczniów, uczy racjonalnego spędzania wolnego czasu oraz kształci właściwe relacje koleżeńskie wśród dzieci w różnym wieku. Jednakże świetlica taka nie może funkcjonować bez odpowiednio wykwalifikowanej kadry, dostatecznych warunków lokalowych i wyposażenia. Rolą dyrektora jest zapewnienie uczniom możliwości rozwoju, natomiast rolą nauczycieli jest realizacja zadań wychowawczych i dydaktycznych świetlicy.

Właściwy dobór kadry nauczycielskiej

Cechą dobrej szkoły jest posiadanie dobrych nauczycieli. Jest to możliwe tylko poprzez przemyślaną, dobrze zaplanowana politykę kadrową. Istotnym elementem tego systemu jest stabilizacja. Jest ona konieczna zarówno w odniesieniu do uczniów, jak i nauczycieli.
Dla uczniów oznacza ona niezmienność zespołu nauczycieli i wychowawców na danym etapie kształcenia. Taka ciągłość sprzyja dobremu poznaniu wychowanków, odpowiedniej diagnozie co do potrzeb, budowaniu właściwych relacji między uczniami i nauczycielami.
Nauczyciele dzięki stałemu zatrudnieniu u jednego pracodawcy i stabilnej pozycji zawodowej zyskują komfort pracy i dzięki temu mogą z odpowiednim zaangażowaniem pracować na rzecz szkoły i środowiska oraz wykazywać się aktywnością w działaniach pozalekcyjnych dla uczniów.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie