Publiczne Przedszkole "Źródełko" Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Źródełko" ul. Łany 14 a, 30-385 Kraków tel. kom. 669-079-669, tel./fax (12) 262-76-22
|  |
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 12972 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
NIEPUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA
- Niepubliczna Szkoła Podstawowa "Źródełko" powstała 1 września 2009 roku i jest kolejnym etapem edukacyjnym po przedszkolu. Szkoła mieści się na ulicy Kobierzyńskiej 201 w Krakowie, tel. 603-800-287. - zapewniamy opiekę wysoko wykwalifikowanej kadry pedagogicznej - wspieramy wszechstronny rozwój uczniów
|   | PRZEDSZKOLE ŹRÓDEŁKO NASZE ZAMIERZENIA, NASZE DZIAŁANIA
- wspieranie rodziców w wychowaniu dziecka - przygotowanie dziecka do podjęcia obowiązku szkolnego - podmiotowe traktowanie dziecka - kształtowanie postaw prozdrowotnych - rozwój umiejętności bycia w grupie i z grupą - organizacja pracy: od godz. 7:00 - 17:00 - możliwość zjedzenia śniadania, obiadu i podwieczorka - pracujemy w trzech grupach: maluszki 2,5 - 3 latki, średniaki 4 latki, starszaki 5, 6 latki - zapewniamy bogatą ofertę zajęć dodatkowych wliczonych w cenę czesnego - w każdej grupie realizacja podstawy programowej z języka nowożytnego - posiadamy własny ogród
Nasze przedszkole składa się z dwóch placówek
- Publicznego Przedszkola Źródełko przy ulicy Łany 14a - Niepublicznego Przedszkola Źródełko przy ulicy Kobierzyńskiej 201
|
Publiczne Przedszkole "Źródełko"
Publiczne Przedszkole "Źródełko" mieści się w zaadoptowanym na ten cel domu z własnym ogrodem przy ul. Łany 14a (Ruczaj) w Krakowie. Nad bezpieczeństwem dzieci czuwają wykwalifikowani nauczyciele (stale podnoszący własne kwalifikacje). W każdej grupie pracuje nauczyciel oraz pomoc nauczyciela. Liczba dzieci w grupach jest zależna od wielkości sali, którą w danym roku szkolnym zajmuje grupa. Codziennie każdy nauczyciel prowadzi zajęcia dydaktyczne, które mają na celu rozwinąć wszystkie aktywności dziecka. Każde dziecko ma prawo wziąć udział w zajęciach z języka angielskiego i rytmiki. Zajęcia dodatkowe prowadzone są przez specjalistów do tego odpowiednio przygotowanych. Dla chętnych dzieci 5 i 6 letnich organizowane są zajęcia z religii.
Codziennie każdy nauczyciel prowadzi zajęcia dydaktyczne, które mają na celu rozwinąć wszystkie aktywności dziecka. Każde dziecko ma prawo wziąć udział w zajęciach dodatkowych. Zajęcia dodatkowe prowadzone są przez specjalistów do tego odpowiednio przygotowanych.
|
|
W Przedszkolu "Źródełko" zapewniamy bogatą ofertę zajęć dodatkowych:
- język angielski
- szachy
- religia
- rytmika
Dodatkowo organizowane są zajęcia za opłatą dla chętnych dzieci:
|
ZADANIEM NASZEGO PRZEDSZKOLA JEST WSPIERANIE RODZICÓW W WYCHOWANIU DZIECKA:
-
dbanie o dobry kontakt nauczyciela z rodzicem
- bieżące informowanie rodzica o rozwoju dziecka
- stwarzanie okazji do spotkań integracyjnych: rodzice - dzieci np. zajęcia otwarte, uroczystości
- organizowanie zajęć integrujących dla rodziców
- zaangażowanie rodziców w życie przedszkola.
|
|
|
PRZYGOTOWANIE DZIECKA DO PODJĘCIA OBOWIĄZKU SZKOLNEGO:
-
dbanie o różnorodność zadań i ich atrakcyjność
- rozwijanie zainteresowań
- kształtowanie poczucia odpowiedzialności
- organizowanie wycieczek i spotkań z przedstawicielami różnych zawodów z najbliższego otoczenia.
PODMIOTOWE TRAKTOWANIE DZIECKA:
 |
|
-
indywidualne podejście do dziecka
- rozwijanie indywidualności dziecka
- budowanie pozytywnego obrazu siebie
- zainteresowanie dzieckiem
- dobrowolność uczestnictwa w zabawach
- rozwijanie empatii
- organizowanie sytuacji, w których dziecko będzie czuło się radosne, szczęśliwe
- organizowanie sytuacji, w których dziecko będzie czuło się ważne i potrzebne w grupie.
|
KSZTAŁTOWANIE POSTAW PROZDROWOTNYCH:
-
dbanie o bezpieczeństwo dzieci
- rozwijanie poczucia bezpieczeństwa
- nabywanie nawyku kulturalnego zachowania się
- rozwijanie samodzielności w zakresie samoobsługi
- dbałość o zachowanie poprawnej postawy
- dbanie o higienę i codzienne mycie zębów.
ROZWÓJ UMIEJĘTNOŚCI BYCIA W GRUPIE I Z GRUPĄ:
- stworzenie dobrego kontaktu nauczyciela z dzieckiem
- rozwijanie komunikatywności
- uczenie tolerancji
- eliminowanie agresji między dziećmi
- uczenie kompromisu
- uspołecznienie
- uwrażliwienie na krzywdę i potrzeby innych
- rozwijanie umiejętności wspierania innych.
|
NASZ DZIEŃ W PRZEDSZKOLU
MALUSZKI
- 9:00 - 9:30 - schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, swobodne rozmowy z nauczycielami, zabawy stolikowe, konstrukcyjno-manipulacyjne na dywanie. Oglądanie i czytanie książeczek, zabawy ruchowe i ze śpiewem
- 9:30 – 10:00 - czynności higieniczne, śniadanie
- 10:00 – 10:15 - zajęcia z całą grupą, wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka poprze aktywne formy doświadczania, obserwacje, zabawy badawcze, dydaktyczne, tropiące, czynności plastyczno-techniczne, zabawy rytmiczno-muzyczne
- 10:15 – 12:00 - gry i zabawy ruchowe na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe w sali
- 12:00 – 12:30 - przygotowanie do obiadu
- 12:30 – 13:00 - Obiad
- 13:00 – 15:00 - Przygotowanie do odpoczynku, relaksacja
ŚREDNIAKI
- 9:00 - 9:30 - Schodzenie się dzieci, zabawy dowolne w kącikach zainteresowań, swobodne rozmowy z nauczycielami, zabawy stolikowe, konstrukcyjno-manipulacyjne na dywanie. Oglądanie i czytanie książeczek, zabawy ruchowe i ze śpiewem
- 9:30 – 10:00 - Czynności higieniczne, śniadanie
- 10:00 – 10:30- Zajęcia z całą grupą, wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka poprze aktywne formy doświadczania, obserwacje, zabawy badawcze, dydaktyczne, tropiące, czynności plastyczno-techniczne, zabawy rytmiczno - muzyczne
- 10:30 – 12:00 - Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe w sali
- 12:00 – 12:30 - Przygotowanie do obiadu
- 12:30 – 13:00 - Obiad
- 13:00 – 14:00 - Przygotowanie do odpoczynku, relaksacja
- 14:00 – 15:00 – Praca indywidualna z dzieckiem lub grupą dzieci
STARSZAKI
- 9:00 - 9:30 - Zajęcia z całą grupą cz. I, wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka poprze aktywne formy doświadczania, obserwacje, zabawy badawcze, dydaktyczne, tropiące, czynności plastyczno-techniczne, zabawy rytmiczno - muzyczne
- 9:30 – 10:00 - Czynności higieniczne, śniadanie
- 10:00 – 10:30- Zajęcia z całą grupą cz. II, wspieranie indywidualnego rozwoju dziecka poprze aktywne formy doświadczania, obserwacje, zabawy badawcze, dydaktyczne, tropiące, czynności plastyczno-techniczne, zabawy rytmiczno-muzyczne
- 10:30 – 12:00 - Gry i zabawy ruchowe na powietrzu, obserwacje przyrodnicze, spacery, wycieczki, zajęcia ruchowe w sali
- 12:00 – 12:30 - Przygotowanie do obiadu
- 12:30 – 13:00 - Obiad
- 13:00 – 13:30 - Przygotowanie do odpoczynku, relaksacja
- 13.30 – 15.00 – Praca indywidualna z dzieckiem lub grupą dzieci
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|