|
Zespół Szkół Specjalnych Nr 13 Dla Dzieci i Młodzieży z Autyzmem ul. Szopkarzy 8, 31-228 Kraków tel. (12) 415-40-84, fax (12) 415-07-15
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 7995 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | SZKOŁA PODSTAWOWA NR 69
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna - wszechstronny rozwój ucznia - poczucie bezpieczeństwa i komfortu - terapia z elementami metody ruchu rozwijającego Weroniki Sherborne - terapia z elementami programów aktywności "dotyk i komunikacja" M. CH. Knillów - zajęcia plastyczno-techniczne - dogoterapia, hipoterpia
GIMNAZJUM NR 79
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna - bezpieczeństwo uczniów - przyjazna atmosfera - zajęcia muzyczno-rytmiczne - terapia z elementami metody dobrego startu - zajęcia w kuchni dydaktycznej - zajęcia warsztatowe - zajęcia integracyjne i socjalizacyjne
|
O NAS
ZSS Nr 13 jest placówką edukacyjną przeznaczoną dla dzieci i młodzieży z autyzmem, upośledzeniem umysłowym w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz pokrewnymi zaburzeniami. Szkoła charakteryzuje się przyjazną atmosferą, w której wszyscy czują się dobrze i bezpiecznie. Jest miejscem, gdzie potrzeby ucznia, rodzica i pracownika są dostrzegane i zaspakajane. Dzięki dobrej organizacji pracy oraz zastosowaniu zindywidualizowanych oddziaływań edukacyjno-terapeutycznych szkoła zapewnia wychowankom możliwość zdobywania wiedzy i umiejętności niezbędnych dla ich rozwoju.
Cele wychowawcze naszej szkoły:
- kształtowanie umiejętności samoobsługowych
- samodzielne poruszanie się i korzystanie z pomieszczeń placówki i terenu przyległego
- przygotowanie do obsługi prostych urządzeń domowych i audiowizualnych
- przygotowanie do obsługi prostych narzędzi i maszyn
- kształtowanie umiejętności wyraŜania własnych potrzeb
- kształcenie umiejętności komunikowania się niewerbalnego i werbalnego w kontekście
interakcji społecznej
- wdrażanie w akceptowane społecznie zachowania
- rozwijanie umiejętności nawiązywania kontaktów z otoczeniem
- kształtowanie prawidłowego zachowania w miejscach publicznych
- nabywanie umiejętności przygotowywania i uczestniczenia w uroczystościach szkolnych
- nabywanie umiejętności uczestniczenia w okolicznościowych uroczystościach
pozaszkolnych
- zaspokajanie poczucia bezpieczeństwa uczniów
- wdrażanie uczniów do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa w sytuacji zagrożenia
- wdrażanie uczniów do bezpiecznego funkcjonowania w szkole i poza jej terenem
- zapoznanie z procedurą działań podczas występowania zachowań trudnych
- zapewnienie dzieciom poczucia bezpieczeństwa
- rozwijanie umiejętności komunikacyjnych
- kształtowanie prawidłowego rozwoju ruchowego
- rozwijanie samodzielności na miarę dziecka
- wdrażanie w społecznie akceptowane zachowanie
By osiągnąć wyżej wymienione cele zaleca się pracę opartą na metodach dostosowanych
do potrzeb i możliwości uczniów oraz preferencji nauczycieli.
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|