technik organizacji reklamy
Przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usług reklamowych.
Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w:
agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account
manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach
marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach
ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach
scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach
ds. kontaków z prasą i kształtowania opinii publicznej.
Przedmioty zawodowe
podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, public relations, organizacja reklamy, prawo, etyka i kultura zawodu, język angielski, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa
|