technik hotelarstwa
Do podstawowych zadań zawodowych wykonywanych przez technika
hotelarstwa należą wszystkie czynności związane z fachową i kompleksową obsługą
gościa hotelowego (recepcja, służba piętrowa, gastronomia, usługi komplementarne),
ponadto zbieranie danych, gromadzenie informacji, kreowanie rozwoju i planowanie
różnego rodzaju usług hotelarskich na potrzeby prowadzonych zadań przez organy
administracji samorządowej oraz branżowych organizacji i stowarzyszeń.
Zadania zawodowe
-
fachowa i kompleksowa obsługa gościa hotelowego posługując się technikami
pracy na stanowiskach w różnych rodzajach i kategoriach bazy hotelowej
-
organizowanie pracy w zakładzie hotelarskim
-
organizowanie usług gastronomicznych oraz prawidłowe obsługiwanie konsumenta
-
organizowanie i obsługiwanie kongresów, targów, zjazdów i innych imprez
-
organizowanie usług turystycznych i rekreacyjnych
-
wyposażanie i urządzanie wnętrza różnych jednostek hotelowych i gastronomicznych
-
współpracowanie z firmami świadczącymi usługi dla zakładów hotelarskich
-
prowadzenie korespondencji i obsługiwanie nowoczesnego sprzętu biurowego
Przedmioty zawodowe
podstawy hotelarstwa, działalność recepcji, organizacja pracy służy piętra, obsługa konsumenta, usługi dodatkowe w hotelarstwie, marketing usług hotelarskich, podstawy działalności przedsiębiorstwa hotelarskiego, pracownia: hotelarska, obsługi konsumenta, obsługi informatycznej |