|
Aktualna kategoria:
Nauka » Język polski » Liceum - lekcje
| 1 | | | 2 | | | 3 | | | 4 | | | 5 | | | 6 | | | 7 | | | 8 | | | 9 | | | 10 | | | 11 | | | 12 | | | 13 | | | 14 | | | 15 | | | 16 | | | 17 | |
Lekcja: "Rozprawa z rozprawką"
|
|
|
Słownictwo wykorzystywane w zakończeniu wypowiedzi
- Czy można nie wierzyć w słuszność twierdzenia: „ . . . ”? Uważam, że przedstawione argumenty nie dają ku temu podstaw
- Myślę, że przytoczone argumenty pozwolą w pełni zgodzić się z twierdzeniem zawartym w temacie
- Na zakończenie wrócę jeszcze raz do tezy: „ . . . . . . . . . . . . . . . . . .”
- Podzielam ten pogląd i sądzę, że wart jest szerokiej popularyzacji
- Na zakończenie, wracając do pytania postawionego w temacie, udzielam jednoznacznej odpowiedzi: „tak”
- W świetle przytoczonych argumentów
- Z tego, co napisałam, wynika, że...
- Przytoczone argumenty wystarczą, by stwierdzić, że...
- Jak wynika z przytoczonych argumentów...
- Sądzę, iż udało mi się udowodnić, iż ...
- Myślę, że dowiodłam, iż...
- Sądzę, że przedstawione przykłady wystarczą, aby przekonać o słuszności mojego twierdzenia...
- Wszystko to prowadzi do wniosku, iż...
|
|
|
|
|
Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:
|
|