Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Podstawy przedsiębiorczości » Liceum - lekcje

123456789101112131415161718
Lekcja: "Profesjonalny manager"
Umiejętność motywowania pracowników
i grup w organizacji


Profesjonalny menedżer powinien umieć tak oddziaływać na swoich pracowników, żeby oni zachowywali się zgodnie z jego oczekiwaniami i przyczynili się do realizacji celów organizacji.
Zasady skutecznego komunikowania się menedżera:
  • Menedżer powinien rozpocząć proces motywowania od siebie.
  • Menedżer powinien wiedzieć jakie cele chce osiągnąć i umieć wyznaczyć cele swoim podwładnym.
  • Menedżer powinien delegować władzę do swoich pracowników
  • Menedżer powinien mieć zaufanie od swoich pracowników i wierzyć w nich.
  • Menedżer powinien zauważać potrzeby swoich pracowników i starać pomagać je zaspokoić.
  • Menedżer powinien chronić swoich pracowników przed fałszywymi oskarżeniami.
  • Menedżer powinien wykorzystywać przykłady zachowań innych osób, które doprowadziły je do osiągnięcia sukcesu do motywowania swoich pracowników.
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie