Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Język polski » Liceum - lekcje

1...45678910111213141516171819202122
Lekcja: "Język reklamy"

Cechy, które świadczą o skuteczności reklamy


Oryginalność – ważnym jest by komunikat odróżniał się od komunikatów firm konkurencyjnych
Aktualność – reklama powinna być trwała i możliwa do wykorzystania przez dłuższy czas. Wtedy tylko będzie mogła wpływać na swojego odbiorcę i oddziaływać na jego zachowania
Dopasowanie do odbiorców – charakter komunikatu powinien być dopasowany do określonego typu odbiorcy. Należy wziąć pod uwagę fakt, że jedni oczekują długich przekazów z dokładnym opisem reklamowanego produktu, drudzy natomiast preferują przekazy krótkie, wywołujące u nich szereg określonych emocji
Zgodność z przepisami prawa i dobrymi obyczajami – reklamodawcy muszą pamiętać, by proponowany przez nich przekaz reklamowy był zgodny z obowiązującymi normami prawnymi i etycznymi. Naruszenie tych norm prowadzi do wywołania określonych sankcji prawnych pod adresem firmy oraz, co gorsze, zniechęcenie jej potencjalnego nabywcy do produktów firmy
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie