Poznaj nas bliżej... Zaufasz jeszcze bardziej!
LP Products powstała w 2004 roku w wyniku połączenia i przekształcenia firm działających na rynku polskim od 1998 roku.
Po reorganizacji firma nieznacznie zmieniła profil działalności i zawęziła specjalizację wyłącznie do metrologii. Działania te w szybkim czasie przyniosły uznanie nie tylko wśród klientów ale również naszych dostawców (producentów narzędzi).
Efektem było przyznanie autoryzacji przez największego producenta narzędzi pomiarowych - firmę Mitutoyo.
Od tego momentu nastąpił
dynamiczny rozwój firmy i stałe poszerzanie oferty.
LP Products obecnie to holding już trzech firm z branży metrologicznej oferujących pełną gamę urządzeń, usług, szkoleń i systemów SPC.
Zrzeszamy wokół siebie grupę fachowców, pasjonatów oraz doświadczonych trenerów z zakresu metrologii oraz systemów zapewniających jakość. Współpracujemy
z Akredytowanymi Laboratoriami i Audytorami Jednostek Certyfikujących.
Załogę tworzą osoby młode i kreatywne z długoletnim doświadczeniem w branży metrologicznej i informatycznej, ich kwalifikacje są stale podnoszone poprzez szkolenia m.in. u producentów urządzeń.
Naszym klientom zapewniamy kompleksową obsługę, doradztwo
i innowacyjność rozwiązań. Nasza oferta z założenia nie ogranicza się tylko do sprzedaży, lecz także służenia pomocą Klientowi poczynając od analizy potrzeb i problemów, poprzez :
- dobór najlepszego rozwiązania
- dostarczeniu produktu
- instalacji, szkolenie personelu
- serwis gwarancyjny
- obsługę pogwarancyjną (naprawy, przeglądy, sprawdzenia, kalibracje)
Posiadamy
długoletnie doświadczenie w organizacji wszelkiego rodzaju szkoleń, kursów
i sympozjów metrologicznych (również zagranicznych). W odróżnieniu od ofert innych firm, których szkolenia często sprowadzają się do teoretycznego przedstawienia tematu w formie uniwersyteckiego wykładu, my proponujemy
praktyczne podejście do tematyki podparte wiedzą, doświadczeniem i wieloletnią praktyką naszych trenerów.
Oprócz organizacji cyklicznych "otwartych" szkoleń wyjazdowych,
specjalizujemy się w organizowaniu szkoleń wewnętrznych "in Company" w siedzibie Klienta.
Szkolenia te są przygotowywane i organizowane wg indywidualnych wytycznych klienta (dokładny zakres tematyczny, termin, miejsce).