|
Podyplomowe Studium Zarządzania Marketingiem w Przedsiębiorstwie SZKOŁA GŁÓWNA HANDLOWA - Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 105, 02-554 Warszawa telefon: (0-22) 564 92 20, telefaks: (0-22) 849 50 36
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1438 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
» Bieżące edycje
- Edycja VI - nabór został zakończony; edycja została uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2004/2005 (zajęcia rozpoczęły się w październiku 2004 roku). Zapisy przyjmowane były od 4 maja do końca września 2004 r.
- Edycja VII - trwa nabór; edycja zostanie uruchomiona w semestrze zimowym roku akademickiego 2005/2006 (zajęcia rozpoczną się w październiku 2005 roku). Zapisy przyjmowane są od 23 maja 2005 r.
Poniższe informacje dotyczą edycji VII.
» Czesne
Opłata za całość studiów wynosi 5 800 zł - w przypadku wpłaty jednorazowej, albo 6 000 zł - w przypadku wpłaty w dwóch ratach (I rata w wysokości 3 000 zł - płatna przy zapisie, II rata w wysokości 3 000 zł - płatna do końca września 2005 r., przed uruchomieniem edycji).
Czesne obejmuje koszt wydania świadectwa ukończenia studium.
Zobacz: numer konta. Tytuł wpłaty: "500-06-0151" (w przypadku wpłaty w ratach prosimy o dopisanie odpowiednio: "I rata" lub "II rata").
» Tryb naboru
Rekrutacja kandydatów na studia jest otwarta i odbywa się na zasadzie kolejności zgłoszeń (wniesienie opłaty za studia oraz złożenie w sekretariacie studium kompletu wymaganych dokumentów jest równoznaczne z przyjęciem). Na studia przyjmowane są osoby z dyplomem magistra.
Wymagane dokumenty:
- podanie o przyjęcie na studium,
- ankieta dotycząca źródeł pozyskiwania informacji o studiach podyplomowych prowadzonych przez SGH (plik PDF lub plik RTF),
- życiorys,
- odpis dyplomu ukończenia szkoły wyższej,
- wypełniony kwestionariusz osobowy,
- 2 fotografie,
- dowód wpłaty czesnego na konto uczelni,
- oświadczenie dotyczące ewentualnej rezygnacji z uczestnictwa w studium,
- w przypadku płatności ratami - oświadczenie o wpłacie drugiej raty,
- numer konta lub adres, na który dokonany zostanie zwrot wniesionej opłaty, jeśli zajęcia nie zostaną uruchomione.
» Cel studium
Za podstawowe cele studium organizatorzy uznają:
- zapoznanie słuchaczy z najnowszą wiedzą z zakresu zarządzania procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie,
- utrwalanie zasad marketingowego myślenia i ich praktycznego stosowania w zarządzaniu przedsiębiorstwami działającymi na rynku,
- kształtowanie umiejętności praktycznego posługiwania się narzędziami marketingowymi.
» Wykładowcy
Zajęcia w ramach studium prowadzą wykładowcy ze Szkoły Głównej Handlowej, z Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz praktycy.
» Program studium
- Blok I: Zarządzanie przedsiębiorstwem - 34 godz.
- Analiza konkurencji
- Zarządzanie strategiczne
- Zarządzanie operacyjne
- Negocjacje
- Blok II: Podstawy informacyjne decyzji marketingowych - 54 godz.
- Badania marketingowe
- Analiza postępowania klientów na rynku
- Segmentacja rynku
- Analiza sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa
- Metody heurystyczne w marketingu
- Analiza ekonomiczno-finansowa przedsiębiorstwa
- Wykorzystanie metod ilościowych w marketingu
- Blok III: Zarządzanie procesami marketingowymi w przedsiębiorstwie - 60 godz.
- Koncepcja marketingu i jej zastosowanie w przedsiębiorstwie
- Planowanie marketingu
- Zarządzanie marketingiem mix w przedsiębiorstwie
- Proces formułowania strategii marketingowej firmy
- Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie
- Marketing a czynniki przewagi konkurencyjnej
- Zarządzanie logistyczne
- Zastosowania Internetu w marketingu
- Blok IV: Analiza przypadków marketingowych - 16 godz.
- Seminarium dyplomowe
Program studium obejmuje łącznie 160 godzin zajęć dydaktycznych.
Na zakończenie studium słuchacz pisze pracę dyplomową.
» Organizacja studium
Studium trwa 2 semestry i jest uruchamiane w semestrze zimowym. Zajęcia rozpoczynają się w październiku danego roku, a kończą w czerwcu następnego roku. Zapisy przyjmowane są od maja tego roku, w którym ma zostać uruchomiona dana edycja studium.
Zajęcia w ramach studium odbywają się w systemie sobotnio-niedzielnym, po 8 godzin, co dwa tygodnie.
Kierownik studium: dr Jan Pindakiewicz, e-mail: janpin@sgh.waw.pl
» Dodatkowe informacje i zapisy
Kolegium Nauk o Przedsiębiorstwie al. Niepodległości 164 budynek F, pok. 105 (I piętro) 02-554 Warszawa
telefon: (0-22) 564 92 20 telefaks: (0-22) 849 50 36
Informacji udziela i zapisy przyjmuje: Aneta Dąbrowska, e-mail: adabro1@sgh.waw.pl
|
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|