ul. Dolna 8, 00-774 Warszawa tel./fax (22) 851-60-27
|
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6460 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | PRZEDSZKOLE NR 149 w Warszawie ZAPRASZA
|
Przedszkole nasze znajduje się przy ulicy Dolnej 8 w Warszawie. Naszym organem prowadzącym jest Dzielnica Mokotów Miasto Stołeczne Warszawa. Naszą działalność prowadzimy od ponad pięćdziesięciu lat (przedszkole funkcjonuje od 1 września 1950 roku). W ciągu tych lat wspólnie z rodzicami udało nam się stworzyć miejsce, w którym panuje atmosfera wzajemnej tolerancji i życzliwości.
Naszym największym dobrem jest dobro dziecka, przygotowujemy je do odnoszenia sukcesów i radzenia sobie z trudnościami. Pragniemy w każdym dziecku rozbudzać ciekawość świata i ludzi, spostrzegawczość i wrażliwość.
Przedszkole zapewnia:
- kompetentnych nauczycieli i wychowawców
- opiekę, przyjazne, bezpieczne i korzystne dla zdrowia warunki edukacji
- warunki prawidłowego rozwoju psychofizycznego i rekreacji
- poszanowanie praw dziecka
- funkcjonalne i estetyczne sale zajęć
Przedszkole to miejsce, w którym dzieci czują się bezpiecznie i komfortowo. Zapewniamy im dużo przestrzeni do
zabawy oraz nauki. W naszym przedszkolu dziecko nie będzie czuło się osamotnione. Wspólna zabawa z dziećmi pozwoli mu poznać smak przyjaźni i radości. Proponujemy dzieciom bogaty program dydaktyczny, rozszerzony o urozmaicone zajęcia dodatkowe.
Stwarzamy każdemu dziecku szansę rozwoju na miarę jego możliwości. Chcemy wychować dziecko z bogatą wyobraźnią twórczą, zdolne do spontanicznej ekspresji własnych uczuć i myśli, otwarte na pomysły i inspiracje płynące od innych osób oraz gotowe szukać nowych, lepszych i oryginalnych rozwiązań.
Właściwe przygotowanie dziecka do następnego etapu edukacyjnego, jakim jest nauka w szkole podstawowej osiągamy poprzez różnorodne formy kształtowania i stymulowania rozwoju, szczególnie w aspekcie jego rozwoju fizycznego, aktywności twórczej, poziomu wiedzy o otaczającym go świecie oraz zachowań społeczno - emocjonalnych.
Przedszkole
- wspiera rozwój osobowości w zgodzie z własnym systemem wartości, który respektuje prawa innych, wartości uniwersalne, przyjęte normy, daje możliwość samorealizacji
- jest otwarte na potrzeby dzieci i rodziców
- wspiera aktywność poznawczą i twórczą
- uczy tolerancji, akceptacji i poszanowania odmienności każdego człowieka
- wspiera rozwój wrażliwości emocjonalnej i wyobraźni
- wspiera samowychowanie, samokształcenie i kierowanie własnym rozwojem
- wychowuje dziecko aktywne, wrażliwe, samodzielne i radzące sobie z problemami
- wspiera prospołeczne i prozdrowotne działania dziecka
- otwarte jest na propozycje rodziców, ich udział w życiu przedszkola – partnerska współpraca z rodziną dziecka
- umożliwia wyrównywanie szans edukacyjnych wszystkim dzieciom oraz uwzględnia potrzeby środowiska
W naszym przedszkolu pracuje wykwalifikowana kadra, która stwarza dzieciom optymalne warunki do rozwoju przy wykorzystaniu różnorodnych form i metod otwartego stylu pracy. W pracy z dziećmi nauczyciele wykorzystują wiele pomocy dydaktycznych, stosując nowatorskie metody pracy realizują wybrany program dydaktyczno-wychowawczy, pozwalający na dobre przygotowanie absolwentów do podjęcia nauki w szkole.
Przedszkole to miejsce dobrej zabawy, mądrości, szczęścia i radości.
|
NASZA MISJA
- Zajmujemy się dziećmi z najbliższego środowiska placówki w wieku od 3 do 6 lat.
- Celem naszym jest stworzenie przyjaznego, środowiskowego przedszkola, w którym będziemy uwzględniać indywidualne potrzeby każdego z nas.
- Nasz cel chcemy osiągnąć "małymi krokami" w poczuciu bezpieczeństwa.
- Wartościami którymi się kierujemy są:
- szacunek dla drugiego człowieka
- odpowiedzialność za innych
- uznanie niepowtarzalności każdego z nas
- tolerancja
- W naszej pracy wyróżnia nas:
- chęć doskonalenia
- otwartość na nowe doświadczenia
|
NASZA OFERTA
Nasze przedszkole działalność edukacyjną opiera na podstawie programowej MEN. Realizujemy cele i zadania wychowania przedszkolnego zawarte w programach:
- ABC... Program wychowania przedszkolnego XXI wieku, WSiP, Warszawa 2000
- Dziecięca matematyka - Edyta Gruszczyk Kolczyńska, Ewa Zielińska, WSiP, Warszawa 1999. Program matematyczny opieramy głównie na metodzie czynnej. Przez stwarzanie sytuacji zadaniowych dzieci same poszukują rozwiązań problemów matematycznych.
- Korzystamy z metody dobrego startu M. Bogdanowicz oraz naturalnej nauki języka E. Czerwińskiej.
W pracy z dziećmi stosujemy też elementy pedagogiki zabawy, ruchu rozwijającego W. Sherborne i kinezjologii edukacyjnej Dennisona. Dzięki tym programom dzieci mają możliwość edukacji przez działanie i aktywność. Poszerzają swoje kompetencje rozwijające sprawność umysłową, zdolności poznawcze, rozwijają zainteresowania twórcze. |
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|