|
English Zone workbook & students book review
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 1711 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Nauczycieli z pewnością zainteresuje fakt, iż wprowadzenie porozumienia między wydawcami podręczników szkolnych a Ministerstwem Edukacji spowoduje konieczność uzasadnienia wyboru podręcznika ze względu na jego cechy merytoryczne, dydaktyczne i wychowawcze. Być może podane przeze mnie cechy podręcznika „New English Zone” pomogą w uzasadnieniu jego wyboru dla uczniów klas IV-VI szkoły podstawowej.
Dla klas IV-VI wybrałam podręcznik New English Zone ze względu na jego przejrzystą zawartość merytoryczną i dostosowanie do zróżnicowanego poziomu kompetencji językowych uczniów.
Podręcznik zyskał uznanie moich uczniów, a poprowadzone przy jego pomocy lekcje okazały się interesujące i wysokim stopniu motywujące dalszej nauki.
Wśród zalet najczęściej wymienianych przez moich uczniów na uwagę zasługują dialogi sytuacyjne, które zaaranżowane jako scenki dialogowe pozwalały im na zaprezentowanie pełnych struktur gramatycznych i leksykalnych w sytuacjach życia codziennego.
Ponadto kącik kulturalny podręcznika prezentuje ciekawe aspekty kultury i tradycji krajów angielskiego obszaru językowego, a przyjazny uczniom sposób wprowadzania zagadnień gramatycznych znacznie ułatwia proces nauki języka.
Co miesiąc moi uczniowie wykonują projekty interdyscyplinarne w oparciu o zagadnienia prezentowane w każdym z rozdziałów podręcznika. Ostatnio był to projekt poświęcony krajom angielskiego obszaru językowego.
Książka jest pożyteczną pomocą i poradnikiem przy pracy z uczniem dyslektycznym. Zapewnia wielokrotną powtórkę wraz z utrwaleniem wprowadzonego materiału, a przyciągające uwagę ilustracje angażują różne zmysły. Ponadto, podręcznik nauczyciela analizuje przyczyny, rodzaje i symptomy dysleksji. Zawiera zestaw zasad na temat jak uczyć dzieci z dysleksją i jakie zasady stosować w odniesieniu do nich z uwzględnieniem aspektów psychologicznych.
Opracowała: Monika Franas nauczycielka SP w Czerniewicach |
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
Zarejestruj się lub zaloguj,
aby mieć pełny dostęp do serwisu edukacyjnego.
www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - największy w Polsce katalog szkół - ponad 1 mln użytkowników miesięcznie
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|