Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

technik organizacji reklamy

Przeprowadza analizy marketingowe, zajmuje się zbieraniem informacji na temat zleceniodawcy i jego oczekiwań, opracowuje informacje niezbędnych do realizacji zadań reklamowych, przygotowuje wnioski z programów badań rynkowych, pozyskuje klientów do współpracy z firmą, uczestniczy w rozmowach handlowych, prezentuje usług reklamowych.

Absolwent ma możliwość podjęcia pracy w: agencjach reklamowych /na stanowisku agenta reklamowego, account manager, copywriter, art designer/, agencjach public relations, działach marketingu i reklamy przedsiębiorstw produkcyjnych i handlowych, biurach ogłoszeń i działach promocji środków masowego przekazu, agencjach scenariuszowych, studiach graficznych, studiach produkcyjnych, agencjach ds. kontaków z prasą i kształtowania opinii publicznej.

Przedmioty zawodowe
podstawy ekonomii, ekonomika i organizacja przedsiębiorstw, marketing, elementy towaroznawstwa, psychologia reklamy, public relations, organizacja reklamy, prawo, etyka i kultura zawodu, język angielski, rysunek i liternictwo, historia sztuki i reklamy, pracownia techniki reklamy, grafika komputerowa, techniki poligraficzne, fotografia reklamowa

Nauka kierunku w wybranym województwie:

1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości DOLNOŚLĄSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości KUJAWSKO-POMORSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości LUBELSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości LUBUSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości ŁÓDZKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości MAŁOPOLSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości MAZOWIECKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości OPOLSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości PODKARPACKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości PODLASKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości POMORSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości ŚLĄSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości ŚWIĘTOKRZYSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości WARMIŃSKO-MAZURSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości WIELKOPOLSKIE
1,fizjoterapia /reklamy/nauka,32,Podstawy przedsiębiorczości ZACHODNIOPOMORSKIE





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie