Szkoła stawia sobie nadrzędny cel dbałość o wysoki poziom kształcenia i wychowania ze szczególnym uwzględnieniem uwrażliwienia ucznia na otaczającą przyrodę, kształcącego
i wychowującego młodego człowieka w poszanowaniu praw przyrody, drugiego człowieka
i własnego zdrowia, w powiązaniu
z tradycją i środowiskiem społecznym.
W naszej szkole uczniowie mogą poszerzać wiedzę, rozwijać swoje zainteresowania oraz doskonalić umiejętności uczestnicząc
w licznych kołach zainteresowań oraz zajęciach pozalekcyjnych.
|
Oferujemy m.in.:
-
koła przedmiotowe
-
zajęcia artystyczne
-
Wolontariat
-
zajęcia sportowe
-
zajęcia wyrównawcze
-
gimnastykę korekcyjną
-
zajęcia logopedyczne
|
PROJEKTY I INNOWACJE
"Lepsza Szkoła" - w ramach tego projektu trzy razy do roku odbywają się Sesje z plusem. Jest to ogólnopolski program badający kompetencje matematyczne uczniów. Uczniowie, wspólnie
z dziesiątkami tysięcy uczniów
w całej Polsce, rozwiązują standaryzowane testy „na wejście”,
w połowie i na końcu roku szkolnego. Po każdym teście mamy możliwość porównania wyników poszczególnych uczniów i całej klasy z wynikami szkoły, województwa i całej Polski.
"MAŁY WOLONTARIAT CECYLKI KNEDELEK" - za podstawowe cele programu można uznać rozwijanie wśród dzieci wrażliwości na otoczenie, pomoc rówieśnikom w trudnych sytuacjach, wspieranie inicjatyw wolontariackich dzieci i młodzieży, budowanie poczucia odpowiedzialności, rozwój zainteresowań i umiejętności, edukacja młodszych kolegów, wsparcie wolontariuszy, promocja życia bez uzależnień, docenianie najaktywniejszych wolontariuszy, wyławianie młodych talentów, promocja wolontariatu w przedszkolu i szkole.
"Zwiększenie skuteczności działań pracowników systemu wspomagania i trenerów w zakresie kształcenia u uczniów kompetencji kluczowych" - celem projektu jest poprawa funkcjonowania systemu wspomagania szkół w zakresie kompetencji kluczowych uczniów niezbędnych do poruszania się na rynku pracy. W wyniku działań szkołom
i placówkom oświatowym zagwarantowane zostanie efektywne wsparcie w następujących zakresach: nauczania przedmiotów matematyczno-przyrodniczych, wykorzystywania technologii informacyjno-komunikacyjnej, wykorzystywania eksperymentów oraz innych metod aktywizujących uczniów, wychowania i kształtowania postaw takich, jak kreatywność, innowacyjność uczniów, pracy zespołowej.