C.C. Konsulting została powołana do życia przez specjalistów praktyków, fachowców z wieku dziedzin m.in. komunikacji oraz obsługi klienta w relacjach b2b oraz b2c. Naszym zadaniem jest dzielenie się wiedzą oraz doskonalenie umiejętności pracowników z
sektora biznesu oraz
administracji publicznej.
Trenerzy zrzeszeni w C.C. Konsulting tworzą
programy szkoleń na bazie własnych doświadczeń oraz wnikliwej analizy potrzeb w jednostkach/firmach, które wymagają fachowego wsparcia.
Przyświeca nam idea, że dobra obsługa klienta, to przede wszystkim zainteresowanie drugim człowiekiem.
Wspieramy wiedzą i doświadczeniem pracowników na każdym szczeblu rozwoju, zapewniając kompleksową opiekę doradczo - szkoleniową.
Celem przewodnim C.C. Konsulting jest służenie drugiemu człowiekowi poprzez:
- doskonalenie umiejętności pracowników na każdym etapie rozwoju zawodowego
- odpowiadanie na praktyczne pytania naszych klientów
- opracowywanie metod działania w trudnych sytuacjach
- pomoc w przystosowaniu się do zmian w polskiej rzeczywistości
- nadawanie koloru i wyrazu codzienności poprzez rozwój na płaszczyźnie zawodowej oraz prywatnej
Sekrety siły i marki C.C. Konsulting tkwi w niepowtarzalnym zespole, a o jakości naszych szkoleń świadczą pozytywne opinie tych, którzy nam zaufali.
Szkolenia miękkie obejmują edukację i ćwiczenie umiejętności personalnych i rozwijania zasobów pracowników, obszary, których najczęściej dotyczą tego typu szkolenia to komunikacja, motywowanie, wpływanie na innych, umiejętności interpersonalne, negocjowanie, sprzedaż, rozwój osobisty, itp.
Szkolenia twarde obejmują edukację i ćwiczenia umiejętności
w obszarach ściśle związanych z wykonywaną pracą, np. zamówienia podoczne, obsługa maszyn i urządzeń, wiedza
z zakresu bezpieczeństwa pracy, przepisów prawnych, księgowości, zasad dokumentacji, znajomość procedur, kodowi systemów, itp.
Więcej informacji na naszej stronie Internetowej