Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych

ul. Gallusa 12, 40-594 Katowice
tel. (32) 207-92-01, 207-92-11, 207-92-00
www:   http://www.gallus.pl
e-mail:   rekrutacja@gallus.pl
info@gallus.pl

Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 6345 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zadzwoń do Nas!* - tel. 606-...-... ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach powstała w 1994 roku. Decyzją Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 lipca wpisana została do Rejestru Uczelni Niepaństwowych pod numerem 45. W krótkim czasie uzyskała uprawnienia do prowadzenia studiów magisterskich, a także uprawnienia do nadawania stopnia naukowego doktora nauk humanistycznych.
Od 21 marca 2005r. Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach jako pierwsza niepubliczna Uczelnia Akademicka na Śląsku otrzymała akredytację do prowadzenia pełnego cyklu kształcenia wyższego.
Uczelnia została powołana w celu kształcenia i wychowywania ludzi dojrzałych do samodzielnego i profesjonalnego rozwiązywania zarządczych, marketingowych, organizacyjnych i gospodarczych problemów przedsiębiorstw i instytucji oraz uczestniczenia w życiu gospodarczym i społecznym regionu, kraju i Europy, a także wspomagania organów władzy samorządowej i państwowej.

Misją Uczelni jest realizacja procesu edukacyjnego i naukowo-badawczego na wysokim poziomie w oparciu o wiedzę, doświadczenie oraz zaangażowanie polskiej oraz zagranicznej kadry nauczycieli akademickich. Uczelnia dąży do ciągłego rozwoju intelektualnego, wspomagania indywidualnych uzdolnień, aspiracji naukowych i społecznych studentów oraz pracowników. Stwarza możliwość rozwoju zainteresowań, wszelkiej aktywności oraz przedsiębiorczości inicjując, a także wspierając liczne przedsięwzięcia i projekty.

WYŻSZA SZKOŁA ZARZĄDZANIA MARKETINGOWEGO I JĘZYKÓW OBCYCH
zaprasza na
STACJONARNE I NIESTACJONARNE
STUDIA LICENCJACKIE I MAGISTERSKIE

Współczesny rynek pracy poszukuje wysoko wykwalifikowanej kadry specjalistów, ludzi kreatywnych, świadomych swojej wiedzy i umiejętności.

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, zatrudniając świetnie wyszkoloną kadrę naukowo-dydaktyczną, wychodzi naprzeciw oczekiwaniom pracodawców. Staramy się dostosować naszą ofertę edukacyjną w taki sposób, aby absolwenci WSZMiJO posiadali wiedzę teoretyczną, jak również potrafili wykorzystać ją w praktyce. Innowacyjne metody nauczania oraz pracownie wyposażone w nowoczesne pomoce dydaktyczne pozwalają w pełni na realizację programów nauczania.


I stopnia - licencjackie II stopnia - magisterskie
II stopnia - uzupełniające magisterskie

STUDIA LICENCJACKIE

Filologia angielska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalizacje:
  • język angielski w biznesie
  • nauczyciel języka angielskiego oraz nauczyciel języka drugiego (niemieckiego lub rosyjskiego)
  • tłumaczeniowa z językiem arabskim, chińskim, hiszpańskim, niemieckim lub rosyjskim
  • języki specjalistyczne – język lotnictwa

Zarządzanie

Suda stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalności:
  • zarządzanie firmą na rynkach krajowych i zagranicznych
  • reklama i PR - studia dofinansowane z UE (dotyczy naboru luty 2011)
  • zarządzanie kadrami
  • zarządzanie personelem lotnisk - opcjonalna specjalizacja dla osób zainteresowanych
  • zarządzanie w hotelarstwie i turystyce
  • zarządzanie sprzedażą i negocjacje

Bezpieczeństwo Wewnętrzne

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalności:
  • bezpieczeństwo w aglomeracjach miejskich
  • bezpieczeństwo systemów i sieci teleinformatycznych

Filologia germańska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalizacje:
  • język niemiecki w biznesie i turystyce
  • nauczyciel języka niemieckiego oraz nauczyciel języka drugiego (angielskiego lub rosyjskiego)
  • tłumacz języka niemieckiego – jedyna na Śląsku!

Filologia hiszpańska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalizacja:
  • język hiszpański w biznesie i turystyce

Filologia angielska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 6 semestrów.
Specjalizacje:
  • nauczyciel języka rosyjskiego oraz nauczyciel języka drugiego (niemieckiego lub angielskiego)
  • język rosyjski w biznesie i turystyce
  • tłumacz języka rosyjskiego

PR i Reklama - studia dofinansowane z UE!

Absolwent tej specjalności będzie potrafił samodzielnie planować, budżetować i wdrażać działania PR i reklamowe dla firmy, organizacji pozarządowej, partii politycznej czy gminy. Pozna zasady komunikacji społecznej i nauczy się je wykorzystywać w praktyce. Osoby, które ukończą specjalność Reklama i PR zdobędą konkretne, użyteczne umiejętności pozyskane od właścicieli firm i specjalistów w dziedzinie komunikacji marketingowej. Absolwenci będą potrafili m.in.: wpływać na opinię publiczną za pośrednictwem środków masowego przekazu, wykorzystywać potęgę Internetu i serwisów społecznościowych w promocji firm i instytucji, profesjonalnie wdrażać działania reklamowe oraz kształtować swój wizerunek na rynku pracy. W celu przybliżenia specyfiki pracy "PRowca" studenci będą odbywać warsztaty w Biurze Symulacji Agencji PR

Bezpieczeństwo Narodowe

Stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) 6 semestrów.
Specjalizacje:
  • nowe technologie informatyczne w bezpieczeństwie narodowym
  • ekonomika bezpieczeństwa państwa
  • przygotowanie do pracy w Policji

STUDIA MAGISTERSKIE


Filologia angielska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 4 semestry.
Specjalizacje:
  • język angielski w biznesie
  • nauczyciel języka angielskiego
  • tłumaczeniowa z językiem arabskim, chińskim, hiszpańskim, niemieckim lub rosyjskim
  • języki specjalistyczne – język lotnictwa
  • anglistyka stosowana z językiem rosyjskim, niemieckim lub hiszpańskim – NOWOŚĆ!
  • amerykanistyka – NOWOŚĆ!

Zarządzanie

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 4 semestry.
Specjalności:
  • zarządzanie firmą na rynkach krajowych i zagranicznych
  • reklama
  • zarządzanie kadrami
  • zarządzanie personelem lotnisk - opcjonalna specjalizacja dla osób zainteresowanych
  • zarządzanie w hotelarstwie i turystyce
  • zarządzanie sprzedażą i negocjacje

Filologia rosyjska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 4 semestry.
Specjalizacje:
  • nauczyciel języka rosyjskiego
  • język rosyjski w biznesie i turystyce
  • tłumacz języka rosyjskiego

Filologia germańska

Studia stacjonarne (dzienne) i niestacjonarne (zaoczne) - 4 semestry.
Specjalizacje:
  • nauczyciel języka niemieckiego oraz nauczyciel drugiego języka (angielskiego lub rosyjskiego)
  • Tłumacz języka niemieckiego
  • Język niemiecki w biznesie

DLACZEGO WARTO TU STUDIOWAĆ?

WSZMiJO stwarza studentom i słuchaczom doskonałe warunki do zdobycia szerokiej wiedzy oraz umiejętności praktycznych, tak aby mogli odnieść sukces na konkurencyjnych rynkach pracy w kraju i za granicą.
W procesie edukacyjnym Uczelnia wykorzystuje inwencję oraz kreatywność swoich studentów. Chętnie wspiera ich aktywność naukową i kulturalną. Studenci organizują warsztaty, seminaria, konferencje, debaty, wystawy, przeglądy filmów, poznają inne kraje i kultury oraz wydają studenckie czasopismo.
Uczelnia przywiązuje ogromną wagę do nauczania języków obcych, przekazywania najnowszej wiedzy o świecie oraz do nawiązywania kontaktów zagranicznych. W Wyższej Szkole Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych w Katowicach studiują również studenci z zagranicy biorący udział w międzynarodowych programach wymiany edukacyjnej.

WSMiJO jako jedna z pierwszych uczelni w Polsce otrzymała prestiżowy certyfikat Wiarygodnej Szkoły nadawany przez Akademickie Centrum Informacyjne.

Druga niepubliczna uczelnia akademicka w Polsce! (wg. rankingu Uczelni Akademickich 2010 opublikowanym przez Perspektywy).

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych

STUDIA PODYPLOMOWE

Studia podyplomowe to atut przy ubieganiu się o atrakcyjne stanowisko. Dzięki przemyślanym blokom tematycznym, wyselekcjonowanej kadrze akademickiej (praktycy) oraz niewielkim grupom (max. 20 słuchaczy) zwiększają szansę na awans zawodowy.
  • Zarządzanie w turystyce i hotelarstwie
  • Zarządzanie kadrami
  • Język angielski w biznesie
  • Język niemiecki w biznesie
  • Tłumacz języka angielskiego – NOWOŚĆ!
  • Tłumacz języka niemieckiego – NOWOŚĆ!
  • Tłumacz języka hiszpańskiego – NOWOŚĆ!
  • Tłumacz języka rosyjskiego – NOWOŚĆ!
  • Edytorstwo – prowadzone w języku obcym – NOWOŚĆ!
  • Dziennikarstwo biznesowe – prowadzone w języku obcym
  • Język niemiecki w biznesie – ochrona zdrowia – NOWOŚĆ!
  • Zarządzanie przedsiębiorstwem bankowym – studia dofinasowane z UE
  • Zarządzanie bezpieczeństwem w obszarach informacji – NOWOŚĆ!
  • Administracja w systemie bezpieczeństwa państwa – NOWOŚĆ!
  • Zarządzanie bezpieczeństwem w spedycji i transporcie – NOWOŚĆ!
  • Zarządzanie zasobami w sytuacjach kryzysowych
  • Zarządzanie kryzysowe dla służb mundurowych
  • Zarządzanie logistyką krajową i międzynarodową
  • Bezpieczne zarządzanie imprezami i obiektami sportowymi – NOWOŚĆ!
  • Edukacja dla bezpieczeństwa – NOWOŚĆ!
  • Praca rezydenta w świetle zasad bezpieczeństwa w turystyce – NOWOŚĆ!
  • Trendy i tendencje bezpieczeństwa w zarządzaniu logistyką – NOWOŚĆ!
  • Zarządzanie projektami – NOWOŚĆ!
  • Zarządzanie bazą transportową w sytuacjach kryzysowych – NOWOŚĆ!

SIEDZIBA UCZELNI, OBIEKTY

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych prowadzi wszystkie zajęcia w swoich obiektach, dzięki czemu są one zawsze przygotowane do organizowanych tam zajęć dydaktycznych. W skład zasobów uczelni wchodzą między innymi:

Obiekty przy ul. Gallusa 10 i 12, w których zlokalizowane są: Rektorat, Dziekanat, biblioteka, sale wykładowe i ćwiczeniowe, bufet, punkt ksero.

Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych


Obiekty Centrum Szkoleniowo-Konferencyjnego, w skład którego wchodzą:
  • Sale wykładowe - w kompleksie znajduje się kilka sal przeznaczonych do prowadzenia zajęć dydaktycznych:
    • kilkanaście sal dla 30 osób
    • trzy sale dla 100 osób
    • sala dla 330 osób – osobny budynek z systemami nagłośnienia i oświetlenia, wentylowany mechanicznie, miejsca siedzące wyposażone w pulpity umożliwiające prowadzenie notatek. Za audytorium zlokalizowane są wydzielone pomieszczenia dla prowadzących konferencję. W budynku znajdują się: szatnia, miejsce dla portiera lub ochrony. Istnieje możliwość zorganizowania bufetu na potrzeby konferencyjno-szkoleniowe. Ponadto bezpośrednio przy obiekcie znajduje się ogrodzony parking z około 50 miejscami.
  • Hala widowiskowo-sportowa - w obiekcie znajduje się sala audytoryjna dla 580 osób. Odbywają się tam wykłady, konferencje i sympozja naukowe. Bezpośrednio przy sali audytoryjnej zlokalizowana jest duża hala sportowa składająca się z dwóch odrębnych boisk, większego i mniejszego, o łącznej powierzchni 1290 m2. Boiska są przystosowane do gry w: halową piłkę nożną, tenisa ziemnego, siatkówkę, koszykówkę, piłkę ręczną oraz do prowadzenia zajęć rekreacyjno-ruchowych.

    Obiekt wyposażony jest w nagłośnienie umożliwiające prowadzenie zajęć, kursów, szkoleń i konwencji.
  • Domy studenta – studenci mogą korzystać z ponad 130 miejsc noclegowych zlokalizowanych w: pokojach 1, 2-osobowych, pokojach typu studio (dwa oddzielne pokoje połączone drzwiami).
  • Oferowane pokoje o zróżnicowanym standardzie wyposażone są między innymi w łazienkę, osobne łóżka, telefon, Internet.
  • Ponadto na terenie Domów Studenta funkcjonują:
    • sala bilardowa, sala konferencyjna dla 110 osób z projektorem, jadłodajnia, świetlica, monitorowany parking.


Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy placówkę do skorzystania z pełnej reklamy.
Skontaktuj się z redakcją katalogu,
ustal atrakcyjne warunki współpracy.




Ilość odwiedzin katalogu szkół:
wrzesień 2014 - 1.760.993
październik 2014 - 1.807.983
listopad 2014 - 1.782.702
styczeń 2015 - 2.003.589

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie