|
Dapi Consulting Daniel Pioch ul. Kępa Tarchomińska 6E m.2, 03-113 Warszawa tel. kom. 600-040-317
|
|
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 2371 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
|
|
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
|   | DAPI CONSULTING
- szkolenia biznesowe
|
DAPI Consulting funkcjonuje na rynku polskim od wielu lat łącząc w ten sposób doświadczenia współpracujących z firmą ekspertów.
Zajmujemy się kompleksowym doradztwem gospodarczym dla przedsiębiorstw i jednostek samorządu terytorialnego oraz szeroko rozumianą działalnością szkoleniową.
Do głównych obszarów działalności zaliczamy:
- doradztwo biznesowe dla sektora przedsiębiorstw i organów organizacji publicznych i samorządowych
- kursy i szkolenia
- działalność naukowo - badawcza i wydawnicza
Oferujemy szkolenia:
- Etapy planowania i budżetowania z wykorzystaniem metod ekonometrycznych dla firm handlowych, produkcyjnych i usługowych.
- Metody opracowania biznes planu z uwzględnieniem analiz rynkowych, strategicznych, mechanizmów planowania oraz analizy finansowej
Serdecznie Zapraszamy!!! |
Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:
zmiany@szkolnictwo.pl
Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:
X
TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!
Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.
Wypełnij formularz >>>
Od 20tu lat najpopularniejszy i największy
informator branży edukacyjnej
- przedszkola, szkoły, uczelnie -kolonie, zielone szkoły - inne jednostki
|
OKS www.szkolnictwo.pl e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl - ponad 1,5mln użytkowników/mies.
|
Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.
Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").
|
|
|