|
Aktualna kategoria:
Nauka » Podstawy przedsiębiorczości » Liceum - lekcje
| 1 | | | 2 | | | 3 | | | 4 | | | 5 | | | 6 | | | 7 | | | 8 | | | 9 | | | 10 | | | 11 | | | 12 | | | 13 | | | 14 | | | 15 | | | 16 | | | 17 | | | 18 | | | 19 | |
Lekcja: "09. Strategie przedsiębiorstw"
|
|
|
Strategie przedsiębiorstwa
Obejmuje makro - i mikrootoczenie. Analiza otoczenia zewnętrznego pozwala ocenić szanse na odniesienie sukcesu.
Dotyczy sytuacji wewnętrznej, tj. zasobów oraz kompetencji jakimi dysponuje względem konkurentów.
Wynikają z porównania otoczenia i zasobów firmy.
Uzależniony jest od przyjętej koncepcji. Kryterium wyboru mogą być np. wielkość obrotu czy rentowność.
Ma na celu planistyczne przygotowanie praktycznego wdrożenia wybranego kierunku działalności, tj. ustalenia biznes planu.
|
|
|
|
Pobierz lekcję
|
Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:
|
|