Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Społeczna Szkoła Podstawowa
Integracyjna nr 100

ul. Wolumen 3, 01-912 Warszawa
tel. (022) 865-74-55, tel. kom. 663 321-777
www:   http://www.jaskolka100.org
SSP na Facebooku
e-mail:   sekretariat@jaskolka100.org
Liczba odwiedzin od 01.01.2015: 18880 razy
dzięki wykupionej wizytówce w serwisie szkolnictwo.pl
(wysokie pozycjonowanie płatnej wizytówki =
= duża popularność
Twojej jednostki!)
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie
 

SZKOŁA PODSTAWOWA

- oddziały integracyjne
- atmosfera pełnej akceptacji i zrozumienia
- obozy językowe
- wykwalifikowana kadra pedagogiczna
- bogata oferta zajęć pozalecyjnych

SZKOŁA PODSTAWOWA

Misja Szkoły:

"Rozwińmy skrzydła - szkoła myślenia twórczego i budowania wiary we własne uzdolnienia i możliwości"


Z uwagi na specyfikę szkoły (integracja dzieci) dodatkową misją szkoły jest:

"Uczymy się żyć - razem nie obok siebie"

Przekaż nam swój 1% podatku!
Podczas wypełniania formularza PIT wpisz KRS:0000012189 oraz cel szczegółowy: SPOŁECZNĄ SZKOŁĘ PODSTAWOWĄ INTEGRACYJNĄ NR 100 STO w Warszawie

Zadania szkoły:
  • osiąganie jak najwyższego poziomu edukacyjnego przez uczniów realizowanego w ciepłej, przyjaznej atmosferze
  • dobór metod nauczania i sposobów oddziaływań pedagogicznych, które będą dla każdego ucznia najwłaściwsze
  • stworzenie w szkole atmosfery współpracy a nie rywalizacji poprzez indywidualnie przygotowywane prace klasowe i domowe
  • rzetelna ocena pracy każdego dziecka poprzez wspierający system oceniania
  • ścisła współpraca z rodzicami


Zajęcia dodatkowe:

  • matematyczne
  • informatyczne
  • tenis stołowy, szachy
  • origami
  • gry zespołowe chłopców
  • gry zespołowe dziewcząt
  • z języka angielskiego
  • z fizyki
  • zumba
  • przyrodnicze
  • taneczne
  • plastyczne
  • twórcze myślenie


Obozy językowe

Serdecznie zapraszamy młodzież na obozy językowe do Anglii.

Szkoła także rok rocznie organizuje obozy językowe w Anglii. Proces nauki na obozach przypomina uczenie się języka ojczystego poprzez tzw. zanurzanie w strefie oddziaływania języka angielskiego. Dzieci i młodzież uczą się przez zabawę i kontakty z rówieśnikami „ native speakers”. Jednocześnie mają poczucie bezpieczeństwa i sukcesu bowiem do każdego spotkania przygotowane są w trakcie zajęć przez swoich opiekunów, nauczycieli języka angielskiego. Wprowadzane są również w świat kultury anglosaskiej poprzez wycieczki krajoznawcze, naukę historii. Wszystkich umiejętności komunikacyjnych młodzi ludzie uczą się w sposób niezwykle efektywny poprzez działanie.

Galeria zdjęć



KLASY INTEGRACYJNE

Nasza szkoła tworzy oddziały integracyjne (klasy integracyjne). Do oddziału integracyjnego może być przyjętych 2 uczniów z orzeczeniem o potrzebie do kształcenia specjalnego.

Uczeń z orzeczeniem o potrzebie kształcenia specjalnego może realizować naukę w klasie, która nie jest oddziałem integracyjnym.

W klasach integracyjnych mogą uczyć się uczniowie: z autyzmem, Zespołem Aspergera, niesłyszący, z niepełnosprawnością ruchową i z afazją.

Klasy integracyjne pracują w oparciu o obowiązującą podstawę programową kształcenia ogólnego i szkolne programy nauczania. W zależności od potrzeb modyfikujemy treści programowe. Dla każdego z uczniów posiadających orzeczenie do kształcenia specjalnego zostaje powołany Zespół nauczycieli i specjalistów, który opracowuje indywidualny program edukacyjno - terapeutyczny (IPET) dostosowany do potrzeb i możliwości rozwojowych i edukacyjnych danego ucznia, uwzględniający zalecenia zawarte w orzeczeniu.

W klasie integracyjnej uczy dwóch nauczycieli: nauczyciel przedmiotu – pedagog ogólny i nauczyciel wspomagający- pedagog specjalny. Aby nauczanie zaspokajało potrzeby wszystkich uczniów, działania pedagogów muszą być zaplanowane wspólnie i winny się uzupełniać. Pedagog specjalny nie może ograniczać się tylko do pracy nad powierzonymi mu uczniami o specjalnych potrzebach edukacyjnych, dba o każdego ucznia. Nauczyciel wspomagający ma prawo wyłączyć ucznia z niepełnosprawnością z pracy w klasie, jeśli stwierdzi, że indywidualna nauka będzie efektywniejsza, a czas przeznaczony na rozwiązywanie problemów edukacyjnych lepiej wykorzystany.


Korzyści dla uczniów z niepełnosprawnością:
  • w naturalnych warunkach mogą przygotować się do życia w społeczeństwie
  • mają sprzyjające warunki do rozwoju społecznego i emocjonalnego
  • uczą się akceptacji różnic i wynikających z nich konsekwencji

Korzyści dla uczniów pełnosprawnych:
  • uczą się pomagać, rozwijają empatię
  • budują pozytywne postawy wobec osób niepełnosprawnych
  • uczą się akceptacji różnic i wynikających z nich konsekwencji

Niezwykle istotne jest, aby każde dziecko rozwijało się jak najbardziej i osiągało wyższy poziom w odniesieniu do swoich możliwości i potencjału.

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie