Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

Aktualna kategoria: Nauka » Język polski » Liceum - lekcje

123456789101112131415161718...2122
Lekcja: "Język reklamy"

Rodzaje reklamy telewizyjnej


Demonstracyjna - przedstawianie efektów działania promowanego produktu. Sposób ten obejmuje także przedstawienie zalet produktu lub usługi i udowodnienie dlaczego jest on lepszy od konkurencji.
Fragment życia - akcja reklamy opiera się o system: kłopot – rozwiązanie – zadowolenie. Są to np. reklamy proszków do prania i płynów do naczyń.
Rekomendacje - spoty z udziałem polityków, gwiazd muzyki, filmu, sportu, ekspertów w określonej dziedzinie, które rekomendują; dają gwarancję jakości i podkreślają walory produktu czy usługi.
Styl życia – reklama ma na celu przedstawienie sposobu na życie, czy też stylu życia użytkownika produktu, a nie właściwości reklamowanego produktu.
Humor - przedstawienie w sposób żartobliwy sytuacji związanej z używaniem danego produktu.
Animacja – technika wykorzystująca obraz animowany, czy też zmieniony, stymulowany komputerowo do przedstawienia np. produktów wstydliwych, skomplikowanych w użyciu.
<< Poprzednia plansza   Następna plansza >>
Pobierz lekcję

Udostępnij link do tej lekcji innym uczniom:




Zgłoś uwagę do lekcji:




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie