Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie
PrezentacjaMapaForumPrezentacja nieoficjalnaZmiana prezentacjiUczniowie
Zespół Szkół Specjalnych Nr 92

ul. Szczęśliwicka 45/47, 02-353 Warszawa
tel. (22) 822-06-42
www:   http://www.szczesliwa-szkola.waw.pl
e-mail:   zss92@wp.pl


Platforma Edukacyjna - gotowe opracowania lekcji oraz testów.
Od 01.01.2015 odwiedzono tę wizytówkę 12941 razy.
Chcesz zwiększyć zainteresowanie Twoją jednostką?
Zaprezentuj w naszym informatorze swoją jednostkę ->>>
* szkolnictwo.pl - najpopularniejszy informator edukacyjny - 1,5 mln użytkowników miesięcznie

 

SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 177

- wychowanie komunikacyjne
- język angielski
- terapia logopedyczna dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną
- alternatywne metody komunikacji (systemy gestów, różnorodne systemy obrazkowe, piktogramy lub symbole abstrakcyjne, różnorodne urządzenia techniczne)
- pedagogika Montessori
- integracja sensoryczna
- aktywna, dobrze przygotowana kadra
- gimnastyka korekcyjna
- zajęcia artterapii

GIMNAZJUM Nr 98

- zajęcia reedukacyjno - terapeutyczne
- opieka psychologa, pedagoga
- zajęcia świetlicowe

Nasza Szczęśliwa Szkoła to kraina twórczości, w której każdy uczeń może być artystą na miarę Picassa... Proponowane aktywności twórcze odkrywają drzemiące w Naszych Uczniach talenty, pasje i zainteresowania. Tym samym przyczyniają się do spełniania najskrytszych marzeń, odnoszenia sukcesów i bycia kimś naprawdę wyjątkowym. Przyjmujemy dzieci z niepełnosprawnością intelektualną oraz dzieci z autyzmem.

Edukacja
Jesteśmy szkołą, której uczniowie mają zapewnione dobrze zorganizowane zajęcia dydaktyczne, prowadzone przez aktywną, dobrze przygotowaną kadrę podnoszącą swoje kwalifikacje i wzbogacającą warsztat pracy. Wysiłki szkoły i domu są w pełni skoordynowane, a rodzice są najlepszymi i aktywnymi sojusznikami pedagogów w procesie wychowawczym. Baza szkoły jest systematycznie modernizowana i wyposażana, co pomaga efektywnie kształcić i doskonalić umiejętności uczniów.

Uczniowie z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim realizują "Program Nauczania Szkoły Podstawowej Specjalnej dla Uczniów z Upośledzeniem Umysłowym w Stopniu Lekkim".

W naszej szkole realizujemy program "Przyjaciele Zippiego".

Reedukacja
Zajęcia reedukacyjno - terapeutyczne ukierunkowane są na pracę z dziećmi, które na skutek różnych deficytów rozwojowych wymagają indywidualnego traktowania, wspierania w rozwoju oraz systematycznej pomocy w przezwyciężaniu trudności szkolnych.
Na zajęciach realizowane są następujące cele:

  • stymulowanie ogólnego rozwoju dziecka
  • korygowanie najbardziej zaburzonych sfer rozwojowych dziecka
  • usprawnianie technik szkolnych (czytanie, pisanie, umiejętności matematyczne)
  • wyrabianie właściwej motywacji do nauki
  • rozwijanie mocnych stron dziecka
  • kształtowanie umiejętności społecznych i komunikacyjnych dziecka

Nauczyciel reedukator dla każdego ucznia konstruuje indywidualny program edukacyjno-terapeutyczny oparty na rzetelnej diagnozie pedagogicznej. Indywidualnie dobiera treści, metody i formy pracy z dzieckiem. Realizując program ściśle współpracuje z wychowawcą, nauczycielami uczącymi, z psychologiem szkolnym, terapeutami, domem rodzinnym dziecka.

Integracja Sensoryczna
Twórczynią metody integracji sensorycznej (ang. SI Sensory Integration) jest psycholog i terapeutka zajęciowa dr A. Jean Ayres, pracująca na Uniwersytecie Kalifornijskim. Jean Ayres integrację sensoryczną zdefiniowała jako proces, dzięki któremu mózg otrzymując informacje ze wszystkich zmysłów odpowiada adekwatną reakcją. Jeśli w tym systemie występują zakłócenia, mózg nie jest w stanie inicjować prawidłowej reakcji. Nieprawidłowości w ciągu całego tego procesu mogą występować na poziomie odbioru bodźców przez receptor, na poziomie identyfikacji bodźca w mózgu lub na poziomie łączenia informacji z innymi.

Skomplikowany proces integracji sensorycznej odbywa się na 4 poziomach, z których wcześniejszy stanowi bazę do rozwoju następującego po nim. Stąd też, jakiekolwiek nieprawidłowości na wcześniejszym poziomie, mają bezpośredni wpływ na rozwój kolejnych funkcji.

Pełna prezentacja szkoły pojawi się po zatwierdzeniu oferty przedstawionej szkole.
Jeżeli szkoła nie otrzymała oferty, prosimy o kontakt:

zmiany@szkolnictwo.pl

Umieść poniższy link na swojej stronie aby wzmocnić promocję tej jednostki oraz jej pozycjonowanie w wyszukiwarkach internetowych:

X

TO JEST ROBOCZA PREZENTACJA JEDNOSTKI!

Zapraszamy jednostkę edukacyjną do współpracy.

Wypełnij formularz >>>




Od 20tu lat najpopularniejszy
i największy
informator branży edukacyjnej

- przedszkola, szkoły, uczelnie
-kolonie, zielone szkoły
- inne jednostki

OKS www.szkolnictwo.pl
e-mail: zmiany@szkolnictwo.pl
- ponad 1,5mln użytkowników/mies.


Zarejestruj się lub zaloguj, aby mieć pełny dostęp do informatora o szkołach.

Nauczycielu! Bezpłatne, interaktywne lekcje i testy oraz prezentacje w PowerPoint`cie --> www.szkolnictwo.pl (w zakładce "Nauka").

Zaloguj się aby mieć dostęp do platformy edukacyjnej




Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie