|
technik obsługi turystycznej
Ustala, koordynuje i nadzoruje realizację obsługi turystycznej, w celu uzyskania maksymalnych efektów finansowych i społecznych firmy, bada popyt oraz kreuje podaż usług turystycznych dla klientów krajowych i zagranicznych, współpracując z innymi uczestnikami rynku. Planuje trasy podróży i dokonuje rezerwacji w hotelach dla klientów; organizuje lub sprzedaje pełne grupowe wyjazdy służbowe lub urlopowe.
Przedmioty zawodowe
działalność usługowa, podstawy turystyki, walory i atrakcje turystyczne, usługi turystyczne, organizowanie imprez turystycznych |
Nauka kierunku w wybranym województwie: /szukaj,Biuro obsługi klienta DOLNOŚLĄSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta KUJAWSKO-POMORSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta LUBELSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta LUBUSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta ŁÓDZKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta MAŁOPOLSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta MAZOWIECKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta OPOLSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta PODKARPACKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta PODLASKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta POMORSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta ŚLĄSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta ŚWIĘTOKRZYSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta WARMIŃSKO-MAZURSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta WIELKOPOLSKIE /szukaj,Biuro obsługi klienta ZACHODNIOPOMORSKIE
|
|
|