Startuj z nami!

www.szkolnictwo.pl

praca, nauka, rozrywka....

mapa polskich szkół
Nauka Nauka
Uczelnie Uczelnie
Mój profil / Znajomi Mój profil/Znajomi
Poczta Poczta/Dokumenty
Przewodnik Przewodnik
Nauka Konkurs
uczelnie

zamów reklamę
zobacz szczegóły
uczelnie

technik handlowiec

Organizuje działalność handlową w przedsiębiorstwie produkcyjno-usługowym i funkcjonowanie firmy handlowej, analizuje rynek pod względem oczekiwań i potrzeb klientów oraz ich zachowań rynkowych, bada możliwości wzrostu udziału firmy na rynku, wejścia na nowe rynki, w tym na rynki zagraniczne, identyfikuje bariery występujące w handlu, określa zasady i skuteczne formy marketingu, prowadzi negocjacje z dostawcami i odbiorcami, w celu osiągnięcia jak najkorzystniejszych warunków zakupu materiałów i sprzedaży towarów oraz usług, analizuje skuteczność i efektywność sieci dystrybucji towarów i usług, koszty działalności handlowej.

Zadania zawodowe
  • organizacja komórki handlowej w firmie produkcyjno-usługowej
  • organizacja, rejestrowanie i uruchamianie działalności małej firmy handlowej (handlu hurtowego i detalicznego)
  • prowadzenie działalności akwizycyjnej
  • planowanie poziomu, struktury asortymentowej, geograficznej, odbiorców oraz form sprzedaży towarów i usług (w tym formy internetowej)
  • samodzielne lub we współdziałaniu z przełożonymi, opracowywanie projektu strategii marketingowej firmy, programu jej wdrożenia
  • badanie rynku, czynników kształtujących oczekiwania, potrzeby i możliwości nabywcze klientów; podejmowanie działań, mających na celu pozyskanie nowych klientów i rynków oraz umacnianie pozycji już osiągniętych
  • prowadzenie negocjacji z dostawcami i odbiorcami towarów i usług
  • przygotowywanie oraz zawieranie umów handlowych, zgodnie z pełnomocnictwami swoich przełożonych
  • analiza skuteczności oraz efektywności różnych form sprzedaży i kanałów dystrybucji
  • określanie i proponowanie najbardziej efektywnych form sprzedaży adekwatnych do rodzaju towaru, usługi, rynku, oczekiwań klienta
  • stosowanie różnych form i technik sprzedaży hurtowej i detalicznej; przygotowywanie właściwej dokumentacji sprzedaży towarów i usług, w tym faktur, gwarancji; załatwianie reklamacji klientów
  • analiza kosztów działalności podmiotu gospodarczego, ze szczególnym uwzględnieniem kosztów handlowych
Przedmioty zawodowe
ekonomiczno-prawne podstawy gospodarowania, obsługa klienta, towar jako przedmiot handlu, zasoby ludzkie w przedsiębiorstwie handlowym, finanse i rachunkowość przedsiębiorstwa handlowego, zarządzanie przedsiębiorstwem handlowym, podstawy przedsiębiorczości

Nauka kierunku w wybranym województwie:

/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE DOLNOŚLĄSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE KUJAWSKO-POMORSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE LUBELSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE LUBUSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE ŁÓDZKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE MAŁOPOLSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE MAZOWIECKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE OPOLSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE PODKARPACKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE PODLASKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE POMORSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE ŚLĄSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE ŚWIĘTOKRZYSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE WARMIŃSKO-MAZURSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE WIELKOPOLSKIE
/szukaj technik handlowiec,10 PODLASKIE ZACHODNIOPOMORSKIE





Zachodniopomorskie Pomorskie Warmińsko-Mazurskie Podlaskie Mazowieckie Lubelskie Kujawsko-Pomorskie Wielkopolskie Lubuskie Łódzkie Świętokrzyskie Podkarpackie Małopolskie Śląskie Opolskie Dolnośląskie